וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מתמוגגת מה"צמד שחזר" ולוקחת ברצינות את ג'ירונה, "לסטר החדשה"

ויניסיוס ורודריגו כיכבו ב-1:5 מול ולנסיה, אנצ'לוטי מרגיש שהם חוזרים להיראות קטלניים יחד, אבל מזהיר: "ג'ירונה תיאבק על האליפות". ויש לו גם מסר לבלינגהאם ונבחרת אנגליה

תיקתקנו, 10.11/ספורט1

"זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה", הצהיר קרלו אנצ'לוטי אחרי שריאל מדריד הביסה 1:5 את ולנסיה בברנבאו, במשחק במעמד צד אחד. על רקע חסרונו של ג'וד בלינגהאם הפצוע, הבלאנקוס חזרו לבסיס, וקיבלו את צמד הברזילאים הישן והטוב: ויניסיוס ורודריגו קצת קרטעו בפתיחת העונה והזכירו רק לעיתים רחוקות את הצמד הקטלני מהעונה הקודמת, אבל אמש (שבת) כל אחד מהם מצא את הרשת פעמיים, ו-ויניסיוס נבחר לאיש המשחק.

"ויניסיוס ורודריגו חזרו. זה הצמד שהמדרידיסטאס רצו", התגאה רודריגו בסיום, והגדיר את ההופעה של הבלאנקוס כ"מושלמת". גם קרלו אנצ'לוטי מרגיש שהברזילאים לאט לאט חוזרים לעצמם, ואמר ש"לאט לאט הם חוזרים לשיא הכושר. הם היו זקוקים לקצת זמן, ועכשיו הם שוב אדירים. הם היו יוצאים מהכלל הערב".

למרות הניצחון שהמחיש כיצד התלות של הבלאנקוס בג'וד בלינגהאם פוחתת עם הזמן, על אף המומנטום החיובי, אנצ'לוטי מזהיר שלריאל צפויה תחרות קשה על התואר העונה. ג'ירונה המפתיעה ניצחה גם אתמול, ועדיין ניצבת בראש הטבלה כשהיא מקדימה את הבלאנקוס בשתי נקודות. ג'ירונה רחוקה מלהיראות כמו אפיזודה חולפת, ובתור הוכחה שולפים בספרד מספרים מהארכיון: עם 34 נקודות ב-13 מחזורים, פתיחת העונה של ג'ירונה שווה לפתיחה הטובה ביותר של ברצלונה בעידן פפ גווארדיולה (עונת 2010/11), וכן שווה לפתיחה הטובה ביותר של אתלטיקו תחת דייגו סימאונה ושל ריאל תחת ז'וזה מוריניו.

שחקני ריאל מדריד, ויניסיוס, רודריגו. THOMAS COEX, GettyImages
שוב קטלניים יחד. ויניסיוס ורודריגו/GettyImages, THOMAS COEX

"עובדתית, התוצאות של ג'ירונה יותר טובות משל כל שאר הקבוצות. חייבים לקחת בחשבון את העובדה שהם לא משחקים באירופה, וקל להם לשמור על טריות ורעננות", אמר אנצ'לוטי כשנשאל על ג'ירונה, והשווה אותה ללסטר שזכתה באליפות סנסציונית בפרמיירליג. "אני משוכנע שג'ירונה תיאבק על האליפות. היא תרוץ עד הסוף, צפויה לנו תחרות קשה".

לאנצ'לוטי היה גם מסר לג'וד בלינגהאם ולנבחרת אנגליה, אחרי שהתברר שהקשר ימריא לבריטניה וינסה לשחק במדי הנבחרת. "אני משוכנע שהוא יחזור לספרד מהר מאוד. אם הוא לא היה כשיר לשחק הערב, אין סיבה שיהיה כשיר לשחק במדי הנבחרת", אמר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully