וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקף לב על הדשא: שחקנה של מוליכת הליגה האלבנית מת

רפאל דוואמנה בן ה-28 חווה אירוע לבבי נוסף בבית החולים אשר קבע את מותו. ב-2017 היה קרוב להצטרף לברייטון של תומר חמד, אך בעקבות בעיות לב השחפים ביטלו את העסקה

סיכום השבוע, 10.11/ספורט1

אבל בכדורגל האלבני והגנאי אחרי ששחקן הנבחרת האפריקאית וקבוצת אגנטיה, רפאל דוואמנה, התמוטט על הדשא בדקה ה-23 במשחק שנערך היום (שבת) בין מוליכת הטבלה לפרטיזני במחזור ה-13 בליגה האלבנית, וכעבור מספר שעות מת בבית החולים. דוואמנה, לפי דיווחים באלבניה, עבר התקף לב במהלך המשחק, שם קיבל על הדשא טיפול מציל חיים, ולאחר שפונה לבית החולים חווה התקף שני ממנו לא הצליח להתאושש והלך לעולמו בגיל 28. בעקבות מותו של החלוץ, כל אירועי הספורט באלבניה היום בוטלו.

דוואמנה התחיל את הקריירה ביבשת אפריקה, משם המשיך לאקדמיה של זלצבורג באוסטריה, עבר בין מועדונים שם עד שהגיע לציריך השוויצרית בינואר 2017. כעבור חצי שנה בשוויץ, דוואמנה סיכם כבר בשורות ברייטון מהפרמיירליג, בתקופה בה שיחק תומר חמד בקבוצה, אך בעקבות בעיות שהתגלו אצל השחקן בלב, השחפים לא החתימו אותו. בסופו של דבר, שנה לאחר מכן, עבר הגנאי ללבאנטה הספרדית, כאשר רופאיו של השחקן ייעצו לו ב-2019 לפרוש מכדורגל אחרי בדיקות מקיפות שעבר, אך הוא השיב: "החיים שלי בידיים של אלוהים".

רפאל דוואמנה לבאנטה. GettyImages
המליצו לו לפרוש בעקבות בעיות הלב, אך הוא התנגד. דוואמנה/GettyImages

הקריירה של דוואמנה דעכה מאז עם מעברים לא מוצלים לריאל סראגוסה ואז לליגה הדנית, האוסטרית, השוויצרית עד שהגיע בינואר האחרון לאנגטיה. שחקן ההתקפה של האלבנים רשם במדי נבחרת גאנה 8 הופעות וכבש 2 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully