וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטאא ג'אבר כבש ראשון, רועי קהת השלים מהפך ונשא תפילה

הקשר שבחר לייצג את פלסטין העניק לנפטצ'י באקו יתרון, אבל הישראלי של סומגאיט נגח פנימה את ה-1:2 וציין את השער עם "שמע ישראל"

סערה בממלכה 'מתגייסת' עם אלון חזן, דולב חזיזה, ישראל קטורזה/ספורט1

רועי קהת הבקיע היום (שבת) את שערו השלישי העונה במדי סומגאיט - כולם בחודש שחלף מאז הטבח הנורא בדרום ותחילתה של מלחמת עזה. הקשר הישראלי פתח בהרכב במשחק החוץ מול נפטצ'י באקו, ראה את עטאא ג'אבר, שכזכור שיחק בנבחרת ישראל הצעירה ועבר לייצג את נבחרת פלסטין, מעלה את המארחת ליתרון בדקה ה-34 עם בעיטה שטוחה מ-15 מטרים אל הפינה, אבל בדקה ה-69 נגח בעוצמה אל הרשת והשלים מהפך ל-1:2. היפני מסאקי מוראטה השווה לפני כן (56). קהת גם ספג צהוב לאחר שהתלונן על קרן שהגיעה לו ולא נשרקה, הוחלף בדקה ה-81 וקבוצתו חלפה על פני נפטצ'י והתקדמה מהמקום השישי עד לשלישי - מרחק שלוש נקודות מהמוליכה זירה. קני סייף פתח לצד ג'אבר בהרכב של נפטצ'י והוחלף בדקה ה-60.

* בוריס קליימן פתח בשערה של פאס יאנינה וספג תוך 35 שניות מניקולאוס מרינאקיס, אבל קבוצתו השוותה בדקה ה-86 וחילצה 1:1 בכרתים מול אופי, שהופיעה ללא דן גלזר שנמצא עם נבחרת ישראל. פאס יאנינה השיגה נקודה שביעית בסך הכול והתקדמה למקום ה-12 בליגה היוונית, אופי שישית עם שבע נקודות יותר.

רועי קהת שחקן סומגאיט. דף הפייסבוק של סומגאיט, אתר רשמי
השלים מהפך. רועי קהת/אתר רשמי, דף הפייסבוק של סומגאיט

* זיו מורגן פתח כמגן שמאלי ב-3:3 המשוגע של קלוז' בחוץ מול פולי יאש במחזור ה-16 בליגה הרומנית. קלוז' הפכה פיגור 2:0 ליתרון 2:3 עוד במחצית הראשונה, אבל הסתפקה בנקודה והיא עם ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים. בינתיים היא בפסגה הרומנית, לפחות עד שסטיאווה תשחק.

* סתיו נחמני נותר על הספסל של סט. מירן בתבוסה 4:0 בחוץ מול דנדי. קבוצתו עדיין במקום השלישי בליגה הסקוטית, אבל מאבדת גובה עם ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים.

* רז מאיר ישב על הספסל של ר.ק.ס ואלווייק בהפסד הביתי 1:0 לגו אהד איגלס במחזור ה-13 בליגה ההולנדית. קבוצתו עם תשע נקודות במקום ה-15.

* יואב הופמייסטר שיחק 90 דקות ב-2:2 של קורונה קיילצה נגד יגלוניה ביאליסטוק במחזור ה-15 בליגה הפולנית. קיילצה מדורגת במקום ה-12 מתוך 18.

* יונס מלדה עלה מהספסל בדקה ה-83 של מכלן בניצחון הביתי 0:1 על שרלרואה במחזור ה-14 בליגה הבלגית. מכלן עלתה למקום ה-14 בטבלה בעקבות הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully