וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדר כיכב בהצגה של פנרבחצ'ה עם 14 נק', 8 ריב' ו-5 אס'

הגארד הישראלי רשם 25 דקות והצטיין ב-64:90 שהעניק למוליכת הטבלה בטורקיה ניצחון שישי ברציפות בליגה. 8 נק' ו-7 ריב' לנמרוד לוי ב-89:69 של סמסונספור לטורק טלקום

תקציר: פנרבחצ'ה - מרקזפנדי 64:90/ספורט1

ים מדר ופנרבחצ'ה עלו הערב (שבת) למאזן 1:6 בליגה הטורקית בכדורסל אחרי ניצחון 64:90 על מרקזפנדי במסגרת המחזור השביעי. זה היה הניצחון השישי ברציפות במסגרת המקומית עבור פנר ששוב בפסגת הטבלה על חשבון אנאדולו אפס, כשהפעם הגארד הישראלי הרשים במשחק יוצא מן הכלל עם 14 נקודות, 8 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים ב-25 דקות על הפרקט. מדר אמנם לא פתח בחמישייה, אך עלה מהספסל והיה מהבולטים בשורות פנרבחצ'ה, אותה הוביל ג'ונתן מוטלי עם 16 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.

משחק נוסף שנערך מוקדם יותר הסתיים בתבוסה של נמרוד לוי וסמסונספור עם הפסד חמישי ברציפות בליגה הטורקית, כשהפעם הובסו באנקרה 89:69 בידי טורק טלקום המדורגת רביעית. הפורוורד הישראלי קלע 8 נקודות והוסיף 7 כדורים חוזרים בכמעט 30 דקות על המגרש, אך קלע באחוזים לא טובים הפעם (2 מ-6 לשלוש, 1 מ-4 לשתיים) וגם איבד שלושה כדורים.

בריאנט קרופורד הוביל את קלעי סמסונספור עם 26 נקודות, כשהקבוצה עם ניצחון בודד עד כה בשבעה מחזורים. טיירון וואלאס קלע 17 עבור המנצחת.

ים מדר במדי פנרבחצ'ה. ליגת ה-VTB, אתר רשמי
הצגה של הגארד הישראלי. מדר/אתר רשמי, ליגת ה-VTB

אולימפיאקוס, יריבתה של מכבי תל אביב במחזור הקרוב ביורוליג ביום שלישי, ניצחה 75:92 את פרומיתאס במסגרת המחזור השישי של הליגה היוונית. הקבוצה מפיראוס עלתה לראשות הטבלה על חשבון היריבה המרה, פנאתינייקוס, שתוכל לשוב לפסגה אם תנצח את אריס. תומאס ווקאפ בלט בשורות אולימפיאקוס עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully