וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "ההכנה לא הייתה אידיאלית, אבל יש לישראל שחקנים טובים"

מאמן הפועל חיפה ניתח בתקשורת הרומנית את המשחק שלהם מול ישראל, וגם את המשחק של חזן מול קוסובו: "יצטרך להשתמש בכל הסגל שלו, מצב לא אידיאלי"

סערה בממלכה 'מתגייסת' עם אלון חזן, דולב חזיזה, ישראל קטורזה/ספורט1

נבחרת ישראל תחל מחר (ראשון, 21:45) את רצף המשחקים המכריעים שלה במוקדמות יורו 2024. בריאיון שהעניק היום רוני לוי לתקשורת הרומנית, טען מאמן הפועל חיפה כי "זה יהיה משחק המפתח - ניצחון ייתן הרבה ביטחון להמשך. זה הכי חשוב. זה ייתן כוח ומוטיבציה, ואם לא יהיה משחק טוב, המוטיבציה עלולה להיות נמוכה להמשך המשחקים".

מיותר לציין כי ההכנה הישראלית היתה רחוקה מלהיות אידיאלית. "זה לא יהיה קל", אמר לוי. "יש הרבה שחקנים שלא שיחקו בזמן האחרון, אבל יש לנו שחקנים טובים. המאמן יצטרך להשתמש בכל הסגל שלו, כי יש שחקנים שלא שיחקו כבר חודש. מכבי חיפה לא שיחקה חודש וביום חמישי הפסידה 2:1 לוויאריאל, לקראת הסיום היא היתה עייפה מאוד אבל מוכנה. זה לא מצב אידיאלי, אבל זה הכדורגל. הכי יכול לקרות".

לוי, שמכיר היטב גם את הכדורגל הרומני, ניתח גם את המשחק של נבחרת ישראל מול רומניה בהמשך הקמפיין: "כמו במשחק הראשון, הכל פתוח. אני מכבד את אדי יורדנסקו. רומניה ספגה הכי מעט שערים, היא מאורגנת מאוד מבחינה טקטית. לישראל יש איכות גבוהה יותר מבחינה אישית".

על המצב בישראל אמר המאמן: "החמאס משתמש באוכלוסייה אזרחית אחרי הטבח הנוראי שביצע, הם פוגעים באנשים שלהם ומנצלים אותם ומצפים על ידי ניסיון תקשורתי בין לאומי לקבל רחמים, זה לא הגיוני, הם משתמשים בבתי חולים, גני ילדים ובתי ספר- זה פשע נגד האנושות של חמאס".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
מנתח את המצב. רוני לוי/קובי אליהו

המשחקים שנותרו לישראל:

קוסובו (חוץ)
שוויץ (בית, הונגריה)
רומניה (בית, הונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ, הונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ, הונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully