וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקאי שדחה הצעות "משתלמות יותר" כדי לשוב לליגת העל

עודכן לאחרונה: 11.11.2023 / 13:05

אייזאה ווייטהד מנס ציונה יגיע ארצה ביום חמישי: "אמא שלי מפחדת, אבל אני רוצה להיות נאמן לקבוצה". דאסטי האנאס טרם החליט

תקציר: פריז - הפועל תל אביב 87:114/ספורט1

חודש אחרי שעזב את ישראל, שחקן עירוני נס ציונה אייזאה ווייטהד מתכונן לשוב ארצה לקראת חידוש הליגה. סוכנו טען בתקשורת האמריקאית כי הגארד סירב ל"מספר הצעות משתלמות יותר", בעוד השחקן עצמו הסביר: "רציתי לחזור לישראל, כי כשאני מתחיל משהו אני רוצה לסיים אותו. הרגשתי שאאכזב את האנשים שהאמינו בי והחתימו אותי אם לא אחזור. צלצלו אלי ואמרו שזה בטוח, אז אאמין להם כפי שהאמנתי בפעם הראשונה. אני חייב את זה לקבוצה ורוצה להיות נאמן. יש לי מערכת יחסים טובה מאוד עם הקבוצה, עם המנהל המקצועי, עם המאמן. אני נרגש לחזור ולשחק לצד אחי".

לפי אותו דיווח, ווייטהד ישוב ארצה ביום חמישי, למחרת יום הולדתו של בנו בן השלוש, לקראת החידוש המתוכנן של הליגה ב-24 בנובמבר. הוא נמלט מישראל ליוון עם פתיחת המלחמה ונשאר שם שבועיים, לפני ששב ארצה להתאחד עם משפחתו - זוגתו ושני ילדיו בניו ג'רזי. "אמא שלי מודאגת, אבל אני סומך על הקבוצה", אמר. "המשפחה זה הדבר הכי חשוב לי בחיים, ובגלל זה אני טס לאירופה כדי לשחק - כדי לתת להם את החיים הכי טובים שאפשר בארצות הברית".

אייזיה ווייטהד, שחקן בשיקטאש. אודי ציטיאט
מגלה נאמנות. ווייטהד/אודי ציטיאט

"הוא סירב ליותר כסף כדי להיות עם החברים שלו לקבוצה", אמר סוכנו, דריל גרהאם. "הוא הקפטן של הקבוצה, וזה הולך להשתלם לו - מצפים לו דברים גדולים וטובים יותר בליגה הישראלית". בניגוד לווייטהד, דאסטי האנאס, שנחשב לישראלי, טרם החליט האם לחזור. "הוא מתפלל שהמצב ישתפר, אבל כרגע יש לו חששות, באופן טבעי", אמר סוכנו, אריק פליישר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully