וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של סולומון, בחירת הבלם והקאמבק של זהבי

11.11.2023 / 9:49

לראשונה מאז תחילת ההתכנסות, יקבל חזן את כל 30 השחקנים שזימן, כולל כוכב מכבי ת"א שמעורר ציפיות גדולות בנבחרת. בצוות תוהים האם לפתוח עם גלוך או קניקובסקי בשמאל, כשגם תורג'מן נשקל. עיניים יהיו גם על גולדברג באימון המסכם

סערה בממלכה 'מתגייסת' עם אלון חזן, דולב חזיזה, ישראל קטורזה/ספורט1

לראשונה מאז התכנסה נבחרת ישראל לפני ארבעה ימים, יזכה הערב (שבת) אלון חזן לראות את כל 30 השחקנים שזומנו על הדשא יחד. האימון הערב באיצטדיון בו ייערך המשחק מול קוסובו מחר, יכלול גם את השחקנים של אנטליאספור שגיב יחזקאל ורמזי ספורי, שהיו האחרונים להצטרף אחרי שאתמול עוד שיחקו בליגה הטורקית. יחזקאל שוב כבש והרים גם את מצב הרוח במחנה הנבחרת. חזן בונה עליו להרכב בכנף הימנית ומעריך כי העובדה שפתח אמש, לא תפריע לו לפתוח גם מחר בערב. יחזקאל יערוך אימון קל ומאחר ששיחק רק 45 דקות אתמול והוחלף במחצית, הוא אמור להיות מוכן פיזית גם למחר.

באימון הערב ייקחו חלק לראשונה גם שבעת שחקני מכבי תל אביב שהצטרפו אתמול ישירות מפולין אחרי המשחק שלהם מול זוריה, כאשר גולת הכותרת תהיה כמובן החזרה של ערן זהבי לשורות הנבחרת. זהבי הסתפק ביום חמישי מול זוריה בבישול נהדר לדור פרץ ובנבחרת מייחלים לכושר ההבקעה הנהדר בו הוא היה כשלבש את המדים הלאומיים. אחרי שבצמד המשחקים האחרון פתחו פעם דור תורג'מן ופעם שון וייסמן, הפעם אמור זהבי לעלות ב-11.

הנקודה המעניינת שעומדת לפתחם של אלון חזן ויוסי בניון היא מי יחליף את מנור סולומון הפצוע, שהיה כוח אש משמעותי בנבחרת. אופציה אחת היא להסיט את אוסקר גלוך לשמאל ולהעלות באמצע את מוחמד אבו פאני. אופציה שנייה היא לתת לגבי קניקובסקי לפתוח על הקו השמאלי, למרות שזו לא העמדה הטבעית שלו. גם הצבת דור תורג'מן על הצד הזה נלקחת בחשבון וזו אחת ההחלטות שיקבלו חזן ובניון רק מחר, אחרי שיבחנו את כל האפשרויות באימון המסכם הערב.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם השחקנים באימון. שלומי גבאי
רגע האמת. חזן ושחקניו/שלומי גבאי

עניין נוסף שיילקח בחשבון הוא כושרו של שון גולדברג שהיה חולה בימים האחרונים ולא שיחק במדי מכבי חיפה מול ויאריאל. גולדברג הוא הבלם המועדף לצד מיגל ויטור, אבל גם עליו יהיו עיניים בוחנות הערב באימון המסכם, כאשר סתיו למקין ורז שלמה מהווים אופציות.

הרכב משוער: עומר גלזר, אלי דסה, מיגל ויטור, שון גולדברג, רוי רביבו, נטע לביא, דור פרץ, מוחמד אבו פאני (גבי קניקובסקי), אוסקר גלוך, שגיב יחזקאל, ערן זהבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

המשחקים שנותרו לישראל:

קוסובו (חוץ)
שוויץ (בית, הונגריה)
רומניה (בית, הונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ, הונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ, הונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully