וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצה הישראלית ששולחת מסר ברחבי העולם: "לכו להזד**ן, חמאס"

חלק מהסגל של קבוצת הראגבי תל אביב היט יצא למילואים, המועדון נודד באירופה ומבהיר: "הסיכויים נגדנו, כמו בתחילת דרכה של מדינת ישראל"

תיקתקנו, 10.11/ספורט1

תל אביב היט היא קבוצת הראגבי המקצוענית הראשונה והיחידה בישראל. מאז תחילת המלחמה היא איבדה מספר שחקנים שהתגייסו למילואים, ואחרים שהעדיפו להישאר בבית - אך הפעילות נמשכה. הקבוצה נודדת באירופה, ניצחה מוקדם יותר השבוע משחק מרגש מול יריבה פורטוגלית חזקה וממשיכה להביט קדימה.

"אנחנו בוחרים להגיד, 'לכו להזד**ן, חמאס'", אמר מנכ"ל ומייסד המועדון פיט סיקל לתקשורת הניו זילנדית, שפרסמה כתבה נרחבת אודות המועדון הייחודי. בהיט משחקים בין היתר שחקנים מישראל, דרום אפריקה, נמיביה, פיג'י, רוסיה ואנגליה, כשהקבוצה מתחרה במסגרת הסופרקאפ האירופי, מול יריבות מגיאורגיה, בלגיה, הולנד, פורטוגל, צ'כיה, ספרד ורומניה.

"התכניות שלנו לעונה נחרבו כמעט לגמרי", הוסיף סיקל, שעזב עם פתיחת המלחמה ללוס אנג'לס ביחד עם משפחתו. "נשחק את כל העונה מחוץ לישראל. יריבות לא היו מגיעות אלינו, חלק מהזרים עזבו ואחרים עמדו לעזוב. אנחנו נשחק עבור המדינה, ועבור השחקנים שלנו שנלחמים כרגע בעזה ולא היו יכולים להיות כאן. קיבלנו תמיכה גדולה מאיגודים אחרים, גיברלטר הציעה לארח אותנו ובסופו של דבר נעבור לקפריסין. אנחנו נלחמים נגד הסיכויים, אבל זה לא שונה מתחילת דרכה של ישראל כמדינה".

"יש לנו את קבוצת הראגבי המגוונת בעולם", סיפר המאמן קווין מוסיקאנת' הדרום אפריקאי. "יש פה שחקנים מכל הדתות, יהודים, נוצרים, מוסלמים, בודהיסטים. ב-26 שנות האימון שלי, מעולם לא ראיתי מישהו מסרב למסור לשחקן אחר בגלל המוצא שלו. כולנו יכולים ללמוד מכך. זה המסר שאנחנו רוצים להעביר. תחילת העונה עבורנו היתה כמו סרט אימה, אבל אנחנו ברי מזל - המקצוע שלנו הוא ספורט ובידור".

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully