וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעמדו של ברק בכר איתן, הוא יישאר המאמן ללא קשר לתוצאות"

חרף האכזבה המקצועית והפסד נוסף בליגת האלופות, בתקשורת הסרבית משוכנעים: "בכר יישאר המאמן גם אם יפסיד ליאנג בויז ופרטיזן"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - ראדניק סורדוליצה 1:3/ספורט1

ברק בכר עושה הסברה נהדרת לישראל בסרביה, אבל על הדשא היכולת של הכוכב האדום שלו לא מרשימה וביום שלישי הקבוצה נחלה הפסד נוסף בליגת האלופות, הפעם 2:1 ביתי ללייפציג. אלא שחרף הדיווחים והספקולציות על כך שמעמדו של ברק בכר מעורער, היום (שישי) בתקשורת בסרביה נשמעו קולות אחרים.

"מעמדו של ברק בכר לא על הפרק, הוא יישאר המאמן לעוד הרבה זמן וללא קשר לתוצאות על כר הדשא", נכתב, "מעמדו של בכר יציב מאוד והנושא לא נידון בכלל. הוא יישאר המאמן גם אם הוא יפסיד ליאנג בויז וגם לפרטיזן בלגרד".

מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר. רויטרס
בצרות. בכר/רויטרס

כזכור, ההפסד 2:1 לר.ב. לייפציג ביום שלישי, סתם את הגולל על האפשרות שהכוכב האדום תעלה שלב בליגת האלופות - האתגר שלשמו בכר הגיע. גם בליגה מצבה של הכוכב לא מזהיר, או יותר נכון הרבה פחות טוב מאשר בעונה שעברה.

הכוכב האדום רחוקה כבר שש נקודות מפרטיזן היריבה המושבעת, כאשר לקבוצה של נאתכו יש מאזן כמעט מושלם. רק לשם השוואה, בעונה שעברה הכוכב זכתה באליפות עם מאזן נטול הפסדים ובפער של 20 נקודות מהמקום השני. העונה הכוכב סוחבת כבר שני הפסדים ב-13 מחזורים והפסד לפרטיזן, למרות הדיווחים האחרונים, עלול להיות הקש ששבר את גב הגמל מבחינת הנהלת הכוכב, שעשתה מאמצים כבירים כדי לצרף את מאמן מכבי חיפה בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully