וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א החליפה ביתיות עם פנר, אבל הבעיות עם טורקיה נמשכות

עודכן לאחרונה: 10.11.2023 / 13:56

הצהובים שוב נאלצו לשנות את הלו"ז, אבל אם ההתרעות הביטחוניות באיסטנבול יימשכו, עוד צפויים לה ולקבוצות הישראליות עוד הרבה התאמות

תיקתקנו, 10.11/ספורט1

משחקה של מכבי תל אביב בשבוע הבא נגד פנרבחצ'ה במסגרת המחזור התשיעי ביורוליג הועבר מאיסטנבול לבלגרד, שם מארחת מכבי תל אביב את משחקיה בזמן המלחמה בארץ.

במכבי פעלו בתקופה האחרונה מול היורוליג על מנת להעביר את המשחק בשל ההתרעות הביטחוניות על איומים על ישראלים בטורקיה ובשל ההוראה של המועצה לביטחון לאומי שעל משלחות ישראליות אין להגיע לטורקיה.

המשחק בשבוע הבא, שיתקיים ביום חמישי, יהיה המשחק השני של הצהובים בבלגרד, כאשר יומיים לפני כן תארח שם מכבי את אולימפיאקוס.

תמיר בלאט מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
שינויים בלתי פוסקים בלו"ז. מכבי תל אביב/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

הפעם הבאה שמכבי תל אביב אמורה להגיע לטורקיה תהיה ב-14 בדצמבר, אז היא צפויה לפגוש את אנדולו אפס, ואם לא יהיה שינוי דרמטי במצב - ייתכן שגם את המשחק הזה מכבי תיאלץ להעתיק מטורקיה לבלגרד - בתקווה שעד סיום עונת היורוליג יוכלו להגיע קבוצות ישראליות לטורקיה.

זה המשחק השני שנדחה או מתתבל לקבוצה ישראלית בטורקיה. משחקה של הפועל חולון השבוע בבורסהספור נדחה ל-29 בנובמבר. בחודש הקרוב צפויים להיערך עוד מפגשים של ישראליות מול טורקיות, כאשר הפועל ירושלים אמורה עוד לשחק נגד גלאטסראיי והפועל תל אביב נגד בשיקטאש.

כמו כן, המשחק הביתי של מכבי תל אביב נגד ריאל מדריד במסגרת המחזור השישי, שהיה אמור להיערך בשבוע שעבר, נקבע מחדש ליום שלישי, 28 בנובמבר, בשעה 21:05 שעון ישראל בבלגרד. כל משחקי הבית של מכבי תל אביב ייערכו בבלגרד עד להודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully