וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של רשפורד נעצר: הכה את בת זוגו אחרי הודעה שקיבלה מכוכב בפרמיירליג

דיין רשפורד, שמשמש גם בסוכנו של חלוץ מנצ'סטר יונייטד, תקף באלימות את אשתו: "הכה אותה באגרופים, היא שכבה במיטה כשפניה פצועות"

תיקתקנו, 10.11/ספורט1

דיין רשפורד אחיו הגדול של מרכוס רשפורד ומי שמשמש כסוכנו של חלוץ מנצ'סטר יונייטד, נעצר במיאמי אחרי שעל פי החשד הכה אותה בעקבות מסרונים שמצא במכשיר הטלפון שלה, שנשלחו על ידי כוכב פרמיירליג" שזהותו לא נמסרה. דיין רשפורד שוחרר ממעצר בערבות.

מרכוס רשפורד, אחיו ובת זוגו. אינסטגרם, מרכוס רשפורד, צילום מסך
מימין: מרכוס רשפורד. משאל: אחיו וסוכנו דיין/צילום מסך, אינסטגרם, מרכוס רשפורד

הוא היה בחופשה עם בת זוגו, כאשר אנשי צוות במלון זיהו "אישה שצועדת בלובי עם אף מדמם בשעות הבוקר המוקדמות". כאשר שוטרים הוזעקו לחדר המלון, הם שמעו מבחוץ ויכוח סוער בין גבר לאישה - שלאחר מכן התברר כדיין רשפורד ואנדראה פוצ'רניה, האם של בנו בן ה-14 חודשים.

על פי הדיווח, "כשהם חזרו למלון אחרי בילוי במועדון פופולרי במיאמי, הם התחילו להתווכח ברכב, אחרי שהוא מצא בטלפון של הקורבן הודעות מגבר אחר... הוא החל לדחוף אותה ולהתעמת איתה כבר ברכב...". כאמור, נטען שמדובר במסרונים מכדורגלן "מוכר", ושלאחר מכן היא נמצאה שוכבת במיטה "עם פגיעות בולטות בפניה". היא העידה שהוא הכה אותה באגרופים, אבל "לא זוכרת פרטים מדויקים מכיוון שהייתה שיכורה". אחותו של רשפורד, שהייתה איתם במלון ושימשה כבייסיטר בזמן ה"בילוי", העידה רק שראתה אותו עצבני ובועט בדלתות וגורם לנזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully