וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "הייתי מוכן לוותר על היורו כדי שכל החטופים יחזרו"

מאמן נבחרת ישראל הגיע יחד עם דולב חזיזה והקומיקאי ישראל קטורזה להתארח בתכנית "סערה בממלכה מתגייסת" עם לירן שכנר: "יש רגעים שבהם המדינה גדולה יותר מכל דבר אחר". קשר מכבי חיפה: "כל מי שישחק, כאילו יוצא לקרב כמו כל הצבא שלנו"

סערה בממלכה 'מתגייסת' עם אלון חזן, דולב חזיזה, ישראל קטורזה/ספורט1

נבחרת ישראל יוצאת לקוסובו למשחק הראשון מבין ארבעה תוך עשרה ימים שיכריעו את גורלנו במוקדמות יורו 2024. לקראת המשחקים, לירן שכנר יצא לשטח כדי להיות לצידם של חיילי צה"ל ובמטרה לארח בתוכניתו "סערה בממלכה" - שכעת ממותגת בתור "סערה מתגייסת" לנוכח המלחמה - את המאמן אלון חזן, כדורגלן מכבי חיפה דולב חזיזה וכן את הקומיקאי ישראל קטורזה.

חזן, שינסה להוביל את ישראל לאליפות אירופה הראשונה בתולדותיה, אמר בין השאר: "מבחינתי, כשנעפיל, בעזרת השם, השכר לא יהיה להשתתף ביורו, אלא לתת חיוך למדינה הזאת. אגיד דבר שאולי יכעיס, אבל אם היו אומרים לי לפני המשחק האחרון - הייתי מוכן לוותר על היורו כדי שכל החטופים יחזרו. יש רגעים שבהם המדינה גדולה יותר מכל דבר אחר". חזן נשאל מה הוא מדמיין על המגרש בסיום המשחק מול אנדורה, ואמר: "אני רוצה שבעזרת השם, שתהיה שאגה אחת בכל המדינה הזאת, 'עם ישראל חי!'".

סערה בממלכה 'מתגייסת' עם אלון חזן, דולב חזיזה, ישראל קטורזה. ספורט 1
"הייתי מוכן לוותר על היורו כדי שכל החטופים יחזרו". חזן/ספורט 1

חזיזה הוסיף לדברי מאמנו: "גם אם היינו צריכים לשחק ארבעה משחקים בארבעה ימים, היינו חייבים למצוא את הכוח. בימים כאלה אני חושב שזה לא משנה באמת, מי ישחק או כמה ישחק, לא משנה באיזה אצטדיון, עם קהל או בלי קהל, קהל עוין או לא עוין - ברגע שכל שחקן ישים את החולצה של הנבחרת, הוא כאילו יוצא לקרב כמו כל הצבא שלנו. זאת המחשבה שלי, ככה חושב כל הסגל שלנו. אני יודע שנעשה את זה, בעזרת השם".

לפניכם בנגן הווידאו שבראש הידיעה כמה קטעים נבחרים מהתוכנית, שמשודרת במלואה בחבילת הערוצים של ספורט 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully