וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאף ילד חף מפשע לא מגיע למות": האמירה הפוליטית של ארלינג הולאנד

עודכן לאחרונה: 10.11.2023 / 18:33

כוכבה של מנצ'סטר סיטי התייחס לראשונה למלחמה בעזה עם אמירה שמתיימרת לא לנקוט צד. הפועל תל אביב ותושבי העוטף הגיעו לאירוע תמיכה בישראל בפריז, ג'ייק כהן מגייס תרומות

סיכום השבוע, 10.11/ספורט1

כוכבה של מנצ'סטר סיטי התייחס לראשונה למלחמה בעזה עם אמירה שמתיימרת לא לנקוט צד. הפועל תל אביב ותושבי העוטף הגיעו לאירוע תמיכה בישראל בפריז, ג'ייק כהן מגייס תרומות

בזמן שמלחמת "חרבות ברזל" בעיצומה ונכנסה ליומה ה-35, עולם הספורט בצל המלחמה. עדכונים שוטפים.

18:15: ארלינג הולאנד, כוכבה הגדול של מנצ'סטר סיטי, התייחס לראשונה למלחמה בעזה עם ציוץ די מעורפל שבו הוא כתב: "לאף ילד חף מפשע לא מגיע למות. עם האשטג של peace.

17:30: מעל 1,000 רצים ירוצו מחר (שבת11/11) בנמל תל אביב בין 6:30-8:30 למען שחרור החטופים: עומרי אלמוג שאישתו ושלושת ילדיו נחטפו מכפר עזה, ירוץ ביחד עם מארו טפרי, סגן אלוף עולם בריצת מרתון והספורטאים האולימפיים בישראל, מעיין דוידוביץ, גירמה אמרה ועוד. למשפחת אלמוג יצטרפו גם משפחות גונן, רותם וברודץ. הריצה תצא מרידינג בסמוך למגדלור בשעה 6:30

13:45: ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב בכדורסל, מגייס כסף לתושבי העוטף שנפגעו ב-7 באוקטובר. כהן שבכל שנה מגייס תרומות כחלק מאירועי "מובמבר" השנתיים, הודיע שיתרום השנה גם לקורבנות מתקפת הטרור הרצחנית ולמשפחות העוטף.

12:30: מכבי נתניה הביסה 1:4 את הפועל ירושלים במשחק אימון שנערך בנתניה. פלאמן גלאבוב, סטניסלב בילנקי, סאלי פחימה ועידן ברנס הבקיעו לזכות היהלומים, איתי זדה כבש בהפועל ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני הפועל תל אביב ותושבי העוטף באירוע תמיכה בישראל בפריז. הפועל תל אביב, אתר רשמי
שחקני הפועל תל אביב ותושבי העוטף באירוע תמיכה בישראל בפריז/אתר רשמי, הפועל תל אביב

12:05: קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב התארחה אתמול במרכז היהדות האירופאי בפריז, שם קיימה בשיתוף הקהילה היהודית ושגרירות ישראל אירוע זיכרון ותמיכה בישראל. באירוע השתתפו מאות מאנשי הקהילה היהודית, זאת לצד מ"מ שגריר ישראל בצרפת רפאל מורב, נשיא הקהילה היהודית בצרפת אלי קורסיה ונשיא הקהילה היהודית בעיר ג'ואל מרגי, רב בית הכנסת הגדול הרב משה סבאג, חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב ובכירים נוספים. ביחד עם הקבוצה הגיעו גם חלק מקבוצת האוהדים תושבי העוטף שליוותה את המשלחת האדומה בבירת צרפת.

בעלי הקבוצה, עופר ינאי אמר: "זוהי אינה רק המלחמה של מדינת ישראל, זו צריכה להיות המלחמה של העולם כולו. מכאן אני רוצה לדבר דווקא על שתיקת עולם הספורט. אזרחים תמימים במדינת ישראל נטבחו - וחלקים גדולים מדי מעולם הספורט פשוט שותקים. אני פונה מכאן לכל הכוכבים שיכלו נצל את כוחם ומעמדם, אך בחרו לשתוק ולהסיט מבט; לכל הקבוצות והאיגודים שבחרו לשקול שיקולים כלכליים על פני השיקולים האנושיים: עוד לא מאוחר. אין זמן מתאים יותר מאשר עכשיו כדי לעמוד בצורה ברורה ולהשמיע את קולכם. ספורט, משחר ההיסטוריה, הוא דבר שמחבר בין אנשים. גם כאן יש לספורט תפקיד - להתייצב עם ישראל ולהשמיע קול עד שכל משפחות החטופים יתאחדו עם יקיריהם ששבויים בעזה. עזרו לנו להחזיר אותם הביתה, עזרו לנו לאחות את הלבבות השבורים".

קפטן הקבוצה בר טימור נאם אף הוא והזכיר את יפתח ויונתן קוץ ז''ל, שחקני האקדמיה של הפועל שנרצחו בביתם בכפר עזה יחד עם אביהם, אמם ואחותם.

11:10: דור פרץ מועמד לתואר שחקן השבוע בקונפרנס ליג בזכות צמד השערים שלו בניצחון של מכבי תל אביב 1:3 על זוריה. הצהובים קוראים לכולם להצביע לו בסקר באתר אופ"א "כדי שלא יהיו ספקות לאף אחד…". לחצו כאן כדי להצביע

סמ״ר גילעד רוזנבליט, נפל בפעילות מבצעית בצפון עזה. דובר צה"ל, אתר רשמי
יהי זכרו ברוך. סמ"ר גילעד רוזנבליט/אתר רשמי, דובר צה"ל

09:00: הפועל חיפה נפרדה מאוהד הקבוצה סמ"ר גילעד רוזנבליט ז"ל בן 21 מקיבוץ גניגר, חובש קרבי בגדוד 52 שנפל אמש (חמישי) בפעילות מבצעית בעזה. גילעד ז"ל היה מתנדב בצוות התפעול של המועדון במשך מספר שנים, עד לגיוסו לחיל השריון, בין היתר כמפעיל בובת הקמע. "גם במהלך השירות הצבאי המשיך במהלך החופשות שלו להתנדב ולסייע למועדון. הבעלים יואב כץ, הצוות הניהולי והשחקנים שולחים תנחומים למשפחה. יהי זכרו ברוך".

מיד לאחר מכן יצא לדרך משחק אימון בין הפועל חיפה להפועל פתח תקוה ושחקני הקבוצה ענדו סרטים שחורים לזכרו ועמדו דקת דומיה לפני המשחק. אביו של גילעד, תומר רוזנבליט, ספד: "גילעד שלנו, בן, אח ונכד אהוב. ילד מצחיק, שמח ומלא חיים. גילעד היה חד וממוקד, וידע איך להשיג את הדברים שהוא רוצה בנחישות ובחן המיוחד לו. הוא אהב את החיים - ארוחות בשרים, בירה קרה, חברים ומשחקי כדורגל. גילעד היה פעיל במועדון הכדורגל הפועל חיפה, ולקבוצה היה חלק משמעותי בחייו. אתמול הספיק לפגוש את אחיו הגדול, המשרת ביחידה אחרת, ולהצטלם עם החיוך הרחב והשמח המאפיין אותו. הלב שלנו שבור וכואב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully