וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטודיס גיבה את ים מדר: "הכדורסל זקוק לשחקנים כמוהו"

עודכן לאחרונה: 10.11.2023 / 6:57

הרכז הישראלי שזכה לקבלת פנים חמה בבלגרד ביצע שתי שגיאות גורליות, מאמן פנר החמיא: "מרוצה מאיך שהתמודד, בהתחשב במה שקורה בישראל"

תקציר ניצחונה של פנרבחצ'ה 86:95 על טופאש בורסה, ים מדר עם 7 נקודות/ספורט1

לא כך קיווה ים מדר שתיראה חזרתו לבלגרד. רכז פנרבחצ'ה, שעזב את פרטיזן בטונים צורמים במיוחד בקיץ החולף, ספג קללות ונאצות מ-20 אלף סרבים משולהבים ביציעים אמש (חמישי). קבוצתו דווקא הוליכה ב-14 הפרש, אך אפשרה ליריבה להשלים קאמבק, בעוד הישראלי עצמו לא עמד בלחץ ובתוך הדקה האחרונה רשם איבוד גורלי, לצד החטאה גורלית. הוא סיים עם 2 נקודות בלבד (1 מ-5 מהשדה) ב-27 דקות, לצד 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 איבודים.

"הוא הראה גם בתקופתו בפרטיזן וגם עכשיו שיש לו אופי, כגבר וכשחקן", הגן על מדר מאמנו דימיטריס איטודיס. "הקהל היה נגדו אבל הוא שיחק היטב, הוא היה טוב מאוד בהגנה. הוא יודע את החוזקות והחולשות של השחקנים היריבים שלנו ובגלל זה גם עזר לנו להתכונן. הוא איבד והחטיא, אבל אלה לא מהלכים שנותנים תמונה מלאה של המשחק כולו".

המאמן היווני הוסיף ואמר: "אני מרוצה מאיך שים התמודד, גם בהתחשב במה שקורה במדינה שלו. הכדורסל זקוק לשחקנים כמוהו".

קבלת הפנים שחיכתה למדר

עדות לכמה איטודיס סומך על הרכז הישראלי שעלה פעם נוספת בחמישייה אפשר לקבל מכמות הדקות - נייג'ל הייז-דייויס שיחק כמעט את כל 40 הדקות של פנרבחצ'ה אמש. אחריו טיילר דורסי עם 28:16, ולאחר מכן מדר עם 27:45 - לשם השוואה, מדובר בשתי דקות יותר מסקוטי ווילבקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully