וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעיות בבריאות הנפש": התמיכה המרגשת סביב שחקנה של ברנלי

המועדון מהפרמיירליג הוציא הודעה רשמית לגבי לייל פוסטר והעלתה את המודעות למצב הנפשי של כדורגלנים: "הוא נמצא תחת טיפול מומחים. נעשה הכל על מנת שיהיה במצב טוב יותר". קבוצות רבות הביעו תמיכת בחלוץ

תקציר ניצחונה של צ'לסי 1:4 על ברנלי/ספורט1

לייל פוסטר, שחקנה של ברנלי מהפרמיירליג, ייעדר בתקופה הקרובה מהמגרשים בעקבות מה שמכנים במועדון האנגלי כ"טיפול רפואי בבריאות הנפש". פוסטר בן ה-23 פתח נהדר את העונה מבחינה אישית עם 3 שערים ו-2 בישולים, אך מצבו הנפשי הדרדר וגרם למועדון האנגלי להוציא הודעה רשמית על כך, כשוינסנט קומפאני, מאמן הקבוצה, הביע את תמיכתו בשחקן הדרום אפריקני: "בשם לייל פוסטר ומשפחתו, אנחנו מעדכנים על מצבו הבריאותי של לייל. לאחרונה, הוא הודיע לנו שהוא ממשיך לחיות עם קושי מנטלי ונפשי והוא זקוק לעזרה. הוא נמצא כרגע תחת טיפול של מומחים המסייעים לו לשוב למצב בריאותי יציב ומלא".

בברנלי הוסיפו והביעו את התמיכה בפוסטר: "עם אהבה ותמיכה במשפחתו, כולנו בברנלי נעשה הכל על מנת לספק הכל על מנת שהוא יהיה במצב טוב יותר. אנחנו מבקשים את ההבנה והכבוד לפרטיות של לייל בזמנים אלה". קבוצות כמו טוטנהאם ובורנמות' הביעו תמיכתן בפוסטר, כשגם הפרמיירליג עצמה הוציאה הודעת תמיכה.

לפי ארגון השחקנים האנגלי, יותר מ-75% משחקני הכדורגל המקצוענים בממלכה חוו קושי נפשי בקריירה שלהם.

לייל פוסטר ברנלי. GettyImages
תמיכה מרגשת מצד הפרמיירליג וקבוצות הליגה בשחקן ברנלי. לייל פוסטר/GettyImages

פוסטר הצטרף הקיץ לברנלי מווסטרלו הבלגית תמורת 11 מיליון יורו. החלוץ שיחק ב-7 משחקי פרמיירליג העונה, בהם כבש 3 שערים ובישל עוד פעמיים.

  • עוד באותו נושא:
  • ברנלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully