וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק קוזמה עדיף עליו בוושינגטון": בארה"ב מתלהבים מהשיפור של אבדיה

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 19:23

היכולת ההתקפית המשופרת של הישראלי גרמה לבלוג wizofawes להכריז: "עשה קפיצת מדרגה, בקצב הזה יהיה אחד החוזים המשתלמים ב-NBA"

דני אבדיה מחלק חתימות לפני משחקה של וושינגטון נגד ממפיס/מתוך טוויטר

בשעה טובה ומוצלחת, השיגה אתמול בלילה (בין רביעי לחמישי) וושינגטון ניצחון חוץ ראשון העונה, כשהביסה את שארלוט 116:132. דני אבדיה היה יחסית מאופק עם 9 נקודות, אך בארצות הברית ממשיכים לטעון: הישראלי הוא אחת מנקודות האור הבודדות של הוויארדס העונה.

"מעולם לא היו שאלות לגבי ההגנה שלו, הוא כבר הוכיח באמצעות הגודל והכוח שלו שביכולתו לעצור את שחקני ההתקפה הטובים בליגה", נכתב בבלוג wizofawes. "התהיות היו לגבי ההתקפה, היא זו שהורידה לו את התקרה כשחקן. העונה, אחרי שבעה משחקים, זה סיפור אחר לגמרי. הישראלי בן ה-22 סוף סוף עשה את קפיצת המדרגה לה אוהדי הוויזארדס חיכו, ואלה חדשות נהדרות עבור ציבור האוהדים שצמא לקצת אופטימיות".

אבדיה מעמיד בינתיים את הממוצעים הטובים בקריירה - 13 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק, ב-52.9 אחוז מהשדה, 47.1 אחוז מחוץ לקשת ו-78.6 אחוז מהקו - כולם שיאי קריירה, למעט ריבאונדים. "הנתון הכי מרתק הוא שהוא משחק רק 24.7 דקות", נכתב בבלוג. "למרות שהוא שחקן חמישייה קבוע, הוא משחק פחות. כנראה בגלל שוושינגטון הובסה חמש פעמים, אז שחקני החמישייה ירדו לנוח".

המשמעות, כך נראה, היא "שהמספרים של דני ישתפרו ככל שהעונה תתקדם. סביר להניח שהאחוזים לשלוש יירדו, אבל כשהוא יקבל יותר קרוב ל-30 דקות בממוצע, ממוצעים של 15 נקודות ו-5 אסיסטים לא נראים בלתי מציאותיים".

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס. Rob Carr, GettyImages
בדרך הנכונה. אבדיה/GettyImages, Rob Carr

לפי אותו בלוג, על אף שוושינגטון התחזקה בג'ורדן פול במהלך הקיץ, "אפשר לטעון שאבדיה הוא השחקן השני בטיבו כרגע, אחרי קייל קוזמה. הוא מצטיין בתפקידו כפליימייקר משנה, זורק עם יותר ביטחון, מתקיף יותר את הסל, ומהווה מנהיג משמעותי יותר. זה בדיוק מה שרצו ממנו. ייתכן שהוא שחקן האול-אראונד הטוב ביותר בקבוצה כרגע. אם אבדיה יוכל להראות יכולות גבוהות גם בקלאץ', החוזה שלו יהפוך לאחת העסקאות הטובות ביותר ב-NBA".

כזכור, לפני מספר שבועות חתם אבדיה על חוזה חדש של 55 מיליון דולר לארבע עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully