וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא בלינגהאם: ריאל מדריד הביסה 1:5 את ולנסיה

הבלאנקוס הסתדרו בלי מלך השערים בדרך לשלוש נקודות וצמצום הפער מג'ירונה המוליכה ל-2 בלבד. קרבחאל (3) כבש ראשון, ויניסיוס (42 ו-49) ורודריגו (50 ו-84) חגגו צמדים והובילו את הקבוצה של אנצ'לוטי לניצחון קליל על העטלפים. דורו (88) צימק

סיכום השבוע, 10.11/ספורט1

המחזור ה-13 בליגה הספרדית נפתח אמש (שישי) עם דרמה ענקית ו-3:4 משוגע של אתלטיק בילבאו על סלטה ויגו האומללה. המוקד בסוף השבוע היה בהצגה של ריאל מדריד עם 1:5 על ולנסיה, ועוד לפני כן ג'ירונה השיגה ניצחון חמישי ברציפות שהבטיח לה את הפסגה גם בתום המחזור הנוכחי וריאל סוסיאדד גברה בתוספת הזמן 1:3 על אלמריה.

רודריגו חוגג יחד עם שחקני ריאל מדריד. GettyImages
חגיגה לבנה. רודריגו ושחקני ריאל/GettyImages

ריאל מדריד - ולנסיה 1:5

לפני המשחק מול העטלפים, הבלאנקוס רשמו ניצחון בודד והשיגו פעמיים תיקו ב-3 המחזורים האחרונים בליגה הספרדית. עם ניצחון נוסף של ג'ירונה, ריאל מדריד ידעה שהיא חייבת להשיג ניצחון משמעותי על ולנסיה על מנת לצמצם פעם נוספת את הפער ממוליכת הטבלה לשתי נקודות, ואחרי הבטחת המקום בשמינית גמר ליגת האלופות, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי רקדה על הדשא בברנבאו. ללא ג'וד בלינגהאם הפצוע ועם אנדריי לונין בין הקורות, ריאל לא התקשתה מול האורחת שספגה מבעיטה חזקה מחוץ לרחבה של דני קרבחאל כבר אחרי שלוש דקות. ויניסיוס (42) הוסיף לפני המחצית עם החזה והשלים צמד (49) מבישול של רודריגו. צמד הברזילאים המשיכו לרקוד כשרודריגו הוסיף כעבור דקה את הרביעי (50) של הבלאנקוס. הברזילאי הוסיף שער נוסף (84) וסיים עם צמד שערים ובישולים את החגיגה של ריאל. הוגו דורו (88) הספיק רק לצמק לקבוצה מהמקום העשירי בטבלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דני קרבחאל ריאל מדריד. רויטרס
שער מהיר למגן הספרדי. קרבחאל/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: גול! ריאל מדריד עלתה ל-0:1! טוני קרוס מסר לצד ימין כדור ארוך עד דני קרבחאל. המגן הספרדי חתך לאמצע, הקפיץ את הכדור ובעט כדור חזק לפינה הקרובה מחוץ לרחבה לרשת של ולנסיה.

דקה 8: כדור חופשי של קרוס מחוץ לרחבה של ולנסיה פגשה את המשקוף של גיורגי ממרדשווילי.

דקה 10: דייגו לופס מצא ברחבה את הוגו דורו שעשה תנועה לפינה הקרובה של אנדריי לונין ובעט חזק, השוער של ריאל הגיב טוב והדף את הניסיון הראשון של ולנסיה.

דקה 15: מסירת עומק נהדרת של חאבי גרה לדורו שנעצר פעם נוספת באחד על אחד עם לונין.

ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
הכפיל עם החזה. ויניסיוס/רויטרס

דקה 42: גול! ריאל מדריד עלתה ל-0:2! פעולה נהדרת של רודריגו על קו ימין הסתיימה במסירה לויניסיוס שגלש קדימה ועם החזה דחק לרשת של ולנסיה.

דקה 49: גול! 0:3 לריאל מדריד! ויניסיוס השתחרר למצב בעיטה מחוץ לרחבה ועם טיל לפינה הקרובה השלים צמד.

דקה 50: גול! 0:4 לריאל מדריד! הלחץ המאסיבי של התקפת הבלאנקוס גרמה לולנסיה לאיבוד כדור בהגנה ורודריגו ניצל זאת באחד על אחד על מנת להשלים את ממרדשווילי.

רודריגו ריאל מדריד. GettyImages
צמד שערים ובישולים לברזילאי. רודריגו/GettyImages

דקה 78: קרבחאל ולוקאס ואסקס החליפו מסירה כפולה שבסיומה כובש הראשון בעט לפינה הקרובה, הפעם ממרדשיווילי היה מוכן והציל.

דקה 84: גול! 0:5 לריאל מדריד! רודריגו השלים צמד עם עוד בעיטה מקרוב באחד על אחד עם השוער הגאורגי שנותר חסר אונים עם הכדור ברשת.

דקה 88: גול! ולנסיה צימקה ל-5:1! מסירת רוחב מדויקת של הוגו גונזאלס הגיעה לדורו שהמתין ברחבה ובנגיעה בעט חזק, לונין לא הצליח לעצור את הבעיטה שנכנסה לרשת של ריאל.

שחקן ג'ירונה, סאביו. Angel Martinez, GettyImages
סאביו חוגג את המהפך/GettyImages, Angel Martinez

ראיו וייקאנו - ג'ירונה 2:1

ג'ירונה ממשיכה לשעוט בפסגה והבטיחה לעצמה שבועיים נוספים במקום הראשון - לפחות עד שהליגה תחזור מפגרת הנבחרות. אלברו גרסיה דווקא העלה את ראיו ל-0:1 בדקה ה-5, אבל שני שחקני ההתקפה הלוהטים של האורחת ביצעו את המהפך. ארטיום דובביק ניצל בישול של ויטלי ציגנקוב לשער כל-אוקראיני בדקה ה-42 וסאביו קבע 1:2 בדקה ה-65. ניצחון חמישי ברציפות לקטלאנים בליגה ושישי בכל המסגרות, וזה גם הניצחון החמישי שלה העונה אחרי מהפך.

מיקל אויארסבאל ריאל סוסיאדד. GettyImages
שוב כבש. אויארסבאל/GettyImages

אלמריה - ריאל סוסיאדד 3:1

ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות כבר אחרי 4 מחזורים השכיחה את ההפסד הדחוק לברצלונה והניצחון על נועלת הטבלה שעדיין ללא ניצחון העונה, השאיר את ריאל סוסיאדד במקום השישי בטבלה, מרחק 2 נקודות מבילבאו החמישית. הבאסקים נהנו משער שני ברציפות בכל המסגרות של הקפטן, מיקל אויארסבאל בדקה ה-62, אך סרחיו אריבאס השווה (76) וקירב את המארחת לנקודה יקרה ומפתיעה בבית. בתוספת הזמן (90+2) קרלוס פרננדס דייק מהנקודה הלבנה ומרטין זובימנדי (90+5) חתמו עם שלוש נקודות חשובות שהחזירו את הצבע ללחיים של סוסיאדד.

גורקה גורוסטה שחקן אתלטיק בילבאו חוגג. GettyImages
איזה טירוף. גורוסטה חוגג/GettyImages

אתלטיק בילבאו - סלטה ויגו 3:4

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה עם שאיפות מנוגדות לחלוטין. סלטה ויגו ייחלה לניצחון שיעלה אותה מעל הקו האדום, בעוד ששלוש נקודות של בילבאו היו מצמידות אותה זמנית למקום הרביעי. כיאה לשתי קבוצות שרוצות לנצח, בסאן מאמס התפתח משחק נהדר עם שערים, מהפכים, פנדל מוחמץ וניצחון דרמטי מאין כמוהו למארחים.

חגיגת השערים נפתחה עם שער יפהפה של יאגו אספס (25) שפיצה על החמצה גדולה כמה דקות לפני כן עם מבצע אישי נאה ובעיטה לקורה ופנימה מחוץ לרחבה. אויהאן סאנסט השווה לבילבאו (37), אבל ג'ונתן במבה ירה את ה-1:2 כעבור ארבע דקות. בילבאו תקפה בחמת זעם וגורקה גורוסטה השווה עוד לפני ההפסקה אחרי דהירה ובישול נהדר של ניקו וויליאמס. שבע דקות אחרי ההפסקה גורוסטה השלים צמד ומהפך לבילבאו שהובילה לראשונה במשחק. אלא שסלטה לא ויתרה. אספס מצא את יורגן לארסן שקבע 3:3 ובדקה ה-72 אספס הוותיק קיבל הזדמנות גדולה לקבוע 3:4 לסלטה אחרי נגיעת יד ברחבה, אבל אונאי סימון הציל את הפנדל שלו. סלטה כבר השלימה עם הנקודה שלה במשחק חוץ קשה, אבל בילבאו ממש לא. המארחת תקפה ותקפה ובדקה ה-90+7 קיבלה פנדל אחרי נגיעת יד מטופשת של אוסקר מינגסה ואלכס ברנגר הכריע וסידר לה שלוש נקודות שקירבו אותה עד כדי נקודה מאתלטיקו מדריד הרביעית. סלטה נותרה עמוק מתחת לקו האדום עם עוד הפסד דרמטי.

משחקים נוספים

אוסאסונה - לאס פלמאס 1:1
לאוסאסונה: אנטה בודימיר (74). ללאס פלמאס: אלברטו מוליירו (70)

גרנאדה - חטאפה 1:1
לגרנאדה: גונסאלו ויאר (45+4). לחטאפה: בורחה מיוראל (2)

משחקי יום ראשון:

ברצלונה - אלאבס
סביליה - בטיס
אתלטיקו מדריד - ויאריאל

ביום שני:

מאיורקה - קאדיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully