וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטודיס חשף ששוחח עם אוברדוביץ' לפני שים מדר עבר לפנרבחצ'ה

לקראת החזרה של הרכז הישראלי לבלגרד למשחק נגד פרטיזן, מאמנו היווני סיפר מעט ממה שקרה מאחורי הקלעים: "רציתי להבין את הסיטואציה"

תקציר ניצחונה של פנרבחצ'ה 86:95 על טופאש בורסה, ים מדר עם 7 נקודות/ספורט1

ים מדר עזב את פרטיזן בלגרד בטונים צורמים בקיץ האחרון לטובת פנרבחצ'ה. הערב (חמישי, 21:30) הוא ישוב לאולם שהיה לו בית ויפגוש לא רק את חבריו לשעבר, אלא גם 20 אלף אוהדים סרבים שרבים מהם מתכננים "קבלת פנים חמה" לישראלי - בימים אלו חשוב להבהיר שלא בשל היותו ישראלי, אלא לנוכח החלטתו לעזוב.

לקראת המשחק הערב בבלגרד, מאמן פנרבחצ'ה דימיטריס איטודיס סיפר על המעבר שהסעיר את סרביה בקיץ: "ים מדר היה שחקן חופשי. אני שוחחתי גם עם ז'ליקו (אוברדוביץ', מאמן פרטיזן) כאשר הוצע לנו שחקן שמאוד רצה להצטרף אלינו. אני הייתי הראשון להבהיר שלא נצרף אותו אם הוא לא חופשי והצליחו לשכנע אותי שהוא תחת חוזה, לכן פניתי לז'ליקו כדי להבין מה המצב. מה שקרה משם כבר לא ענייני".

עוד אמר איטודיס: "שוחחתי עם ים בקיץ ואמרתי לו שהוא עוזב קבוצה מאוד טובה עם מאמן מצליח ושהוא מגיע לקבוצה שבה תהיה לו תחרות גדולה. הוא ענה לי 'לא אכפת לי, אני הולך להוכיח שאני חשוב לקבוצה'. זה מעיד על האופי שלו".

ברשתות החברתיות רבים מהאוהדים מסרבים מתווכחים ביממה האחרונה על קבלת הפנים שהם חושבים שצריכה להיות למדר - רבים בעדו, מצהירים שאסור לקבוצה להקניט או לקלל שחקן שנתן את כולו עבורה ועזבב מסיבותיו שלו, בעוד אחרים עומדים בתוקף על כך שלא צריך לקבל בברכה שחקן שעזב מיוזמתו.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully