וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן: "יש לנו משימה הרבה יותר גדולה ממשחק כדורגל"

חלוץ נבחרת ישראל לקראת ארבעת המשחקים המכריעים במוקדמות יורו 2024: "אנחנו כולנו כלום כשיש 240 חטופים בעזה". על החיים בספרד: "זו תקופה לא קלה להיות יהודי באירופה"

ילדים שפונו מכפר עזה משחקים עם שחקני נבחרת ישראל/שלומי גבאי

נבחרת ישראל תמריא בסוף השבוע לקוסובו לקראת המשחק החשוב ביום ראשון במוקדמות יורו 2024, אבל הערב (חמישי) היא עדיין בארץ, ממשיכה להתאמן ולהיערך לקראת המשחק הראשון מתוך ארבעת האחרונים בקמפיין שייערכו בין ה-12 ל-21 בנובמבר מול קוסובו, לאחר מכן משחקי "בית" בהונגריה נגד שוויץ ורומניה ובמחזור הסיום באנדורה.

לאימון הגיעו היום ילדים ובני נוער שפונו מכפר עזה. החלוץ שון וייסמן עם העיתונאים שהגיעו לאימון ואמר: "אי אפשר לחשוב על כדורגל, אבל אנחנו שגרירים של המדינה ואם יש משהו הכי קטן שמאפשר לנו להעלות חיוך, אז אנחנו פה כדי לעשות את זה. זה נותן לנו אקסטרה דרייב. אתמול ביקרנו חיילים, אנחנו המעריצים הכי גדולים שלהם ואם אנחנו יכולים דרך משחק כדורגל - משחק שנראה כל כך לא מעניין וחשוב - להעלות חיוך לכל המדינה, אז בטח שזה מוסיף".

שחקן נבחרת ישראל, שון וייסמן, עם ילדים שפונו מישובי עוטף עזה. שלומי גבאי
"לא חושב שיש בן אדם שפוי שיכול להתעלם מהתמונות ומהסרטונים". וייסמן עם ילדות שפונו/שלומי גבאי

על הסערה בספרד סביב הפוסטים שהעלה, אמר החלוץ: "שמרתי על השקט ועל הפרטיות בשביל המשפחה שלי, אשתי והילדים שבשבילי הם הכל. ראיתי שלדבר לא עוזר, לצערי, למרות שאני השגריר מספר 1 של המדינה והיא כל כך חשובה לי - אני רק מדבר פה והדמעות עולות. זו תקופה לא קלה ולא פשוטה, היום להיות יהודי באירופה זה לא הכי כיף או כל מילה אחרת שתרצו. הקבוצה עמדה מאחוריי והייתה איתי, זה היה לי חשוב".

וייסמן המשיך: "לפעמים יש דברים שהם קצת יותר מכדורגל והיו התרעות שבגללן העדפתי להישאר בבית. גם הכדורגל לא כזה עניין, אז לא התאכזבתי או התבאסתי, הראש והלב לא היו שם. זה לא יקרה יותר בעזרת השם, אנחנו חזקים ונראה לכולם שאנחנו יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים בתור יהודים גאים. אני מרגיש בטוח בגרנאדה ועושה את כל מה שצריך כדי להישמר ולהיזהר. מי אני? אנחנו כולנו כלום כשיש 240 חטופים בעזה. הלוואי שהם יחזרו במהרה ושכל הפצועים יחלימו ושנדע רק בשורות טובות".

על תמיכה משחקנים אחרים אמר: "קיבלתי המון הודעות משחקנים שהרבה זמן לא דיברתי איתם ושיחקו אתי בגרמניה, אוסטריה, בכל המדינות. בסופו של דבר אני לא חושב שיש בן אדם שפוי שיכול להתעלם מהתמונות ומהסרטונים. יש היום שני עולמות, אלו שמשפיעים ואלו שלא יכולים לדבר. זה עצוב, אבל זה מה שיש".

על חשיבות המשחקים: "לפנינו ארבעה משחקים מאוד קריטיים ואנחנו מבינים שכושר יותר או פחות זה לא מה שבאמת מעניין. אנחנו באים לתת את כל מה שיש לנו ואני סומך בעיניים עצומות על המאמן ועל הצוות המקצועי. יש לנו פה משימה הרבה יותר גדולה ממשחק כדורגל. ניתן את הכול, זה בטוח. יש כל כך הרבה אנשים עצובים, דואגים, אם אנחנו נוכל להעלות להם חיוך זה יהיה הדבר הכי שמח ועצוב שנוכל לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת ישראל, נטע לביא, עם אנשים שפונו מישובי עוטף עזה. שלומי גבאי
שחקן נבחרת ישראל, נטע לביא, עם אנשים שפונו מישובי עוטף עזה/שלומי גבאי
שחקני נבחרת ישראל, עופרי ארד, דן גלזר, עם ילדים שפונו מעוטף עזה. שלומי גבאי
שחקני נבחרת ישראל, עופרי ארד, דן גלזר, עם ילדים שפונו מעוטף עזה/שלומי גבאי

המשחקים שנותרו לישראל:

קוסובו (חוץ)
שוויץ (בית, הונגריה)
רומניה (בית, הונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ, הונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ, הונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully