וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין חוזר? מכבי תל אביב בונה יותר על קאמבק של סורקין

9.11.2023 / 11:20

הכוכב שנעדר מתחילת העונה עשוי לשחק מול באיירן מינכן תחת מגבלת דקות. בקבוצה מחכים להתפוצצות של שחקן הפנים שמקרטע בשבועות האחרונים, ויודעים: בכל מקרה, זה משחק שחובה לנצח

תיקתקנו, 8.11/ספורט1

למעלה מ-20 שנה חלפו מאז מכבי תל אביב אירחה משחק ביתי מחוץ לגבולות ישראל, והערב (חמישי, 21:05) זה יקרה שוב כשהצהובים יארחו את באיירן מינכן בבלגרד. הצהובים ערכו ארבעה משחקי חוץ מאז פרוץ המלחמה בארץ, אבל בתקופה הקרובה יצטרכו לארח כמה משחקים בבירת סרביה, בתקווה שיוכלו לשוב במהרה לארח בהיכל מנורה מול הקהל הביתי שלהם.

הקבוצה תערוך מספר מחוות לחטופים, כולל הצבת תמונותיהם ברקע הראיונות לפני, במלך ואחרי המשחק. המשחק יהיה סגור לקהל מטעמים ביטחוניים.

בצד המקצועי, השאלה המרכזית היא סביב שיתופו של ווייד בולדווין שמתאמן בימים האחרונים עם הקבוצה לאחר למעלה מחודש ללא פעילות בשל פציעת גב. בקבוצה יחליטו לקראת המשחק האם לשלב את בולדווין כבר הערב ואם כן לכמה דקות. בכל מקרה, לא ייתכן מצב בו ישותף ללא הגבלת דקות.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
יצליח להשפיע אחרי מספר אימונים בודדים? בולדווין/דני מרון

בלי כל קשר לחזרה האפשרית של בולדווין אל הפרקט, במכבי רואים את המשחק כניצחון חובה גם כי מדובר במשחק ביתי (למרות שנערך מחוץ לישראל) וגם משום שבקבוצה התרשמו לחיוב מהיכולת וההתקדמות שעשו בתקופה האחרונה.

לצד היכולת הטובה של ג'וש ניבו ברוב המשחקים העונה והכניסה לכושר של חסיאל ריברו, מקווים במכבי גם לניצוצות חיוביים מרומן סורקין. אחרי שהרשים במחזור הפתיחה בהיכל מנורה עם 14 נקודות ו-5 ריבאונדים, שחקן הפנים הישראלי נראה לא טוב בשאר המשחקים, מלבד דקות מסוימות בתבוסה למונאקו, ועומד עד כה העונה על ממוצעים של 5.6 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully