וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וושינגטון הכי גרועה ב-NBA, קבוצה מזעזעת. תעיפו אותה לכל הרוחות"

ביל סימונס דירג את הוויזארדס במקום האחרון ב-NBA: "ספק אם ישיגו יותר מ-14 ניצחונות". בינתיים שינוי הגישה של אבדיה ניכר גם במשחקים פחות טובים: "נראה שצפה בהיילייטס של ווסטברוק"

תיקתקנו, 8.11/ספורט1

וושינגטון אמנם השיגה הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחון חוץ ראשון העונה כשגברה 116:132 על שארלוט, אבל הכתבים והפרשנים כבר הספיקו לתייג אותה בתור בדיחה עצובה, וספק אם זה ישתנה במהלך העונה.

עוד לפני הניצחון הנדיר הלילה, שהעלה את הוויזארדס למאזן 5:2, ביל סימונס המחיש היטב את דעת הקהל הרווחת על הקבוצה בקרב חובבי ה-NBA. "וושינגטון הקבוצה הכי גרועה ב-NBA. יש להם את ההגנה הגרועה בליגה, וזה רק בגלל שיש 30 קבוצות בליגה. אם היו יותר, הם היו מדורגים במקום ה-36 או משהו", אמר העיתונאי הבכיר בפודקאסט הפופולרי שלו באתר "דה רינגר". "זאת הקבוצה היחידה בכל הליגה שאני לא מעוניין לראות בשום צורה. תעיפו את הקבוצה הזו לכל הרוחות. אני לא מאמין שהוויזארדס ישיגו יותר מ-24 ניצחונות. למעשה, אני לא בטוח שהם ישיגו יותר מ-14. פשוט קבוצה מזעזעת".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Dylan Buell, GettyImages
לפחות הוא מראה סימני חיים. אבדיה/GettyImages, Dylan Buell

דני אבדיה רשם משחק אישי פחות טוב ביחס לפתיחת העונה המרשימה שלו, כשהסתפק ב-9 נקודות עם 3 מ-10 בלבד מהשדה. ובכל זאת, בוושינגטון צפו בסגנון המשחק שלו ובגישה האסרטיבית שמאפיינת אותו העונה ובלטה גם במשחק הזה, ובעיקר התעודדו.

"דני מתחיל לתקוף את הטבעת בצורה עקבית. נראה שהוא צפה לפני המשחק הזה בהיילייטס של ראס (ראסל ווסטברוק)", אמרו בפודקאסט "לוקד און וויזארדס". בלוגר נוסף כתב ש"דני באמת פורח בהתקפה. נהדר לראות את האגרסיביות שלו", והכתב וויל קלייטון הוסיף: "דני כבר לא מתפשר על חרא יותר. הוא הפנים איך צריך לשחק וחודר באגרסיביות לסל פעם אחר פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully