וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי תקף את ג'רארד פיקה: "הוא חי בעולם משלו"

המאמן השיב לבלם העבר של ברצלונה, שטען ש"אף אחד לא יזכור את הזכייה האחרונה של ריאל מדריד בליגת האלופות". וגם: הסיבה שבגללה התנהג בצורה לא הוגנת עם ברהים דיאס

שערי השבוע בכדורגל האירופי/ספורט1

ריאל מדריד חגגה אתמול (רביעי) את העפלתה ה-28 ברציפות משלב הבתים של ליגת האלופות. הבלאנקוס לא התקשו לנצח אמש 0:3 את בראגה, במשחק בו הכוכב של הקבוצה ג'וד בלינגהאם ישב על הספסל לאורך 90 הדקות, אבל ראה את ברהים דיאס בהופעה נדירה ב-11, ויניסיוס ג'וניור ורודריגו כובשים מול הפורטוגלים.

בבוקר שאחרי המשחק, המאמן קרלו אנצ'לוטי הודה שלברהים דיאס הגיע לשחק הרבה יותר. כזכור, הקשר בן ה-24 שב הקיץ מהשאלה של שלוש שנים במילאן, אולם במדים הלבנים של ריאל מדריד זכה לפתוח בסך הכל פעמיים בכל המסגרות מפתיחת העונה. "אני מרגיש שהתנהגתי אליו בצורה לא הוגנת, כי הוא יכול היה לשחק יותר דקות. אתרץ ואומר שבעמדה שלו, כפליימייקר שלנו, משחק ג'וד בלינגהאם".

ברהים דיאס ריאל מדריד. רויטרס
"אתרץ ואומר שבלינגהאם בעמדה שלו". אנצ'לוטי על ברהים דיאס/רויטרס

רגע מעניין נוסף במסיבת העיתונאים של אנצ'לוטי בסיום המשחק נרשם כאשר הוא נשאל על דבריו של בלם העבר ג'רארד פיקה, שטען השבוע ש"אף אחד לא יזכור את הזכייה האחרונה של ריאל מדריד בליגת האלופות". האיטלקי ענה לכוכב העבר של ברצלונה: "הוא חי בעולם משלו. אף אוהד ריאל בעולם לא ישכח את הזכייה ה-14 שלנו. אנחנו נזכור לעולמים".

בנוסף, התייחס המאמן לפציעתו של קפה בחימום, שהובילה לכך שאנדריי לונין עמד בין הקורות וגם הדף פנדל כשהתוצאה עוד הייתה 0.0: "קפה התלונן על רגישות בחימום ולא יכול היה לשחק, אז לונין עלה במקומו. המשמעות היא שיש לנו סגל מאוד טוב. לא רצינו להסתכן עם קפה, אנחנו עדיין לא יודעים לומר במה מדובר ונחכה לבדיקות שיעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully