וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל תל אביב, דני פרנקו: "הכתובת הייתה על הקיר"

9.11.2023 / 7:10

האדומים מאוכזבים מהיכולת בתבוסה הקשה לפריז והמאמן מודה: "זה יכאב לנו בבטן, לא שיחקנו את הכדורסל שאנחנו יודעים לשחק". בראון רוצה לחזור במהרה, גינת: "ברור לכולם מה הוא בשבילנו"

תקציר: פריז - הפועל תל אביב 87:114/ספורט1

הפועל תל אביב הופיעה למשחק אמש (רביעי) בפאריז עם מאזן מושלם ביורוקאפ אחרי ארבעה משחקים. האדומים ידעו כי מולם עומדת משוכה קשה, הקבוצה היחידה בבית חוץ מהם שטרם הפסידה, אך גם הם לא חשבו שהמשחק ייגמר בצורה כל כך חד צדדית עם תבוסה קשה 114:87.

החבורה של דני פרנקו, שחסרה במשחק את ג'ייקובן בראון שסובל מבקע במפשעה ועשוי להיעדר גם במשחקים הקרובים לפי הרגשתו, הופיעה ל-10 הדקות הראשונות בלבד, הוליכה 18:24 לפני סוף הרבע הראשון, אלא שאז פריז יצאה לריצת 2:18, לא הביטה לאחור ובמחצית כבר הוליכה ביתרון דו ספרתי. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים ארוך, כשהצרפתים קולעים 19 שלשות באחוזים נהדרים ומגיעים ל-30 הפרש במהלך הרבע הרביעי.

בסיום המשחק נראו אנשי הפועל מתוסכלים מהיכולת, ומהעובדה שפשוט לא הצליחו להתמודד עם סגנון המשחק של הקבוצה החזקה שמולם. "בטח לא איך שרצינו לשחק את המשחק הזה", אמר המאמן דני פרנקו בסיום לשליח ספורט 1 ניב דברת, "נהיה אמיתיים עם עצמנו, הכתובת הייתה על הקיר. אנחנו בתנאים מצוינים וההנהלה עושה עבודה מדהימה, כשיש לך יותר מדי מחשבות על קדימה, יש לזה חלק. זה לא ההפרש בין הקבוצות. כדי להגיע לתוצאה כזאת צריך קבוצה אחת שיקרו לה דברים טובים, וקבוצה אחרת שפחות ימצאו את הידיים והרגליים ככלל, זה לא קשור למי שכן שיחק או לא שיחק. נענשנו על דברים בסיסיים שחבל שקרו. אמרתי לשחקנים גם לפני המשחק, זה לא יותר חשוב מהמשחק בשבוע הבא או בשבוע שעבר. זה מחזור חמישי ויש לנו דרך ארוכה לעשות. נאסוף את עצמנו, זה יכאב לנו בבטן. כולנו יודעים שלא שיחקנו את הכדורסל שאנחנו יודעים לשחק. נקום מהערב הפחות נעים הזה, ונמשיך להיות אותה הפועל".

פרנקו המשיך ואמר כי: "נעבור את הערב, השחקנים שלנו מאוד אינטיליגנטים, הם מסתכלים על עצמם לפני על החבר, יש עוד עבודה, אבל זה היה נפילה כללית של כולם. כולם הרגישו שזה מגיע, זה אחריות של כולנו, נעשה מאמץ להיראות יותר טוב במשחק הבא ואז לקחת נשימה קטנה בארץ שכולנו מחכים לזה".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
בוקס בבטן. דני פרנקו/דני מרון

כאמור, הפועל חסרה במשחק את ג'ייקובן בראון, המנהיג שלה בשנים האחרונות, אך במועדון ממש לא מתרצים את היכולת בחיסרון שלו. בראון עצמו מאותת כי הוא לא מעוניין לנוח יותר מדי, ולמרות שצריך מנוחה של עוד מספר שבועות, הוא מעוניין לשוב לשחק במהרה. "ברור לכולם מה ג'ייקובן בשבילנו, ברור שהוא היה חסר לנו מאוד, יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי להיראות טוב יותר מהיום, יש לנו עבודה קשה לקראת שבוע הבא", אמר תומר גינת לשליח ספורט 1 ניב דברת.

גינת הוסיף על המשחק: "ידענו שפריז קבוצה טובה, זה היה ברור לפני המשחק. הם לא העניין היום, לא שיחקנו את המשחק שלנו, לא שיחקנו אגרסיבי מספיק, נתנו להם לעשות מה שהם רוצים, שלשות פנויות, לזוז בלי כדור, חבל, נלמד מזה וננסה לבוא יותר טובים בשבוע שעבר. זה פעם ראשונה שנתקלנו באתגר כזה, בפיגור גדול, צריכים לשחק יותר ביחד ממה ששיחקנו היום, אגרסיבי יותר, בטוח ששבוע הבא זה יראה טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully