וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "מבחינתנו העולם נעצר בחודש הזה". קין לא הזכיר את ישראל

8.11.2023 / 23:58

כוכב מכבי תל אביב הבהיר לפני זוריה (ה', 22:00, ספורט4): "תמיד מייצגים את ישראל, אבל הפעם זה שונה ומיוחד יותר". המאמן לא דיבר על המלחמה: "הנסיבות קשות, הקבוצה מאוחדת"

מחזור 4הסתיים09/11/2023
זוריה לוהנסק
  • אלפירנקו (74)
3:1
  • (7) לוקסן
  • (26) פרץ
  • (43) פרץ
מכבי תל אביב
תיקתקנו, 8.11/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות שלה לקראת המשחק מחר (חמישי, 22:00, ספורט4) מול זוריה לוגנסק האוקראינית במסגרת הקונפרנס ליג. אחרי שסיימו את מחנה האימונים ליד ורשה, הצהובים המשיכו ללובלין, שם ייערך המשחק שכן גם האוקראינים לא רשאים לארח במולדתם. בהיעדרו של רועי משפתי שנשאר בארץ לצד רעייתו, אורלנדו מוסקרה עשוי לערוך בכורה בשער כשהוא מועדף על פני דניאל טננבאום.

על המפגש עם השחקנים בפולין סיפר קין במסיבת העיתונאים, בה כלל לא דיבר על המלחמה שמתנהלת בישראל: "היה נהדר לפגוש את כולם, ברור שהנסיבות קשות, אבל ברגע שכולנו חזרנו להיות ביחד זה היה כמו לפני מספר שבועות. זה מראה את האחדות שיש בקבוצה מאז שהגעתי וזה תמיד ילווה אותנו. אני מרוצה מאוד מהגישה של כולם, עד עכשיו זה היה שבוע טוב עבורנו ואני חושב שעבור כולם המשחק הזה לא יכול להגיע מהר מספיק".

עוד אמר האירי: "ברור שחיכינו לראות את השחקנים, היינו איתם בקשר קרוב בשבועות האחרונים", הוסיף, "הם עשו אימונים טובים מאוד, הם בכושר טוב, כל השחקנים. מצב הרוח בימים האחרונים טוב מאוד ומגיע את כל הקרדיט לשחקנים ולחיבור שיש להם. זו המהות של קבוצה, כשאנשים רוצים לשחק אחד עבור השני. קיבלתי את התחושה הזו כבר כשהגעתי ובהחלט שבשבוע האחרון זה היה טוב מאוד".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מרוצה מהאווירה בקבוצה אחרי חודש שלא התראו. קין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על זוריה אמר המאמן: "צפינו בהרבה סרטונים שלהם, אנחנו יודעים שזו קבוצה טובה, בעיקר במעברים. הם עשו תיקו מול גנט, שאנחנו יודעים שהיא קבוצה חזקה מאוד, אז זה יהיה משחק קשה מאוד, אנחנו יודעים את זה אבל מוכנים לכך. בכל הקשור להכנות, הן לא אידיאליות אבל זה המצב ואנחנו צריכים להתמודד, אנחנו לא יכולים לתרץ. כפי שאמרתי, השחקנים ברוח טובה ובכושר טוב, אני מחכה למשחק הזה, זה מה שאנחנו אוהבים לעשות, לשחק. לשים הכל בצד, השחקנים אוהבים לשחק וכמוני, כמו הצוות, המועדון, אנחנו מחכים מאוד למשחק הזה".

לסיום הוסיף קין: "בכל משחק לפני פגרת נבחרות אתה רוצה להשיג תוצאה טובה, לפעמים אלה יכולים להיות שבועות ארוכים, בעיקר לשחקנים. להגיע לאחר תוצאה טובה והופעה טובה, זה משהו שיכול לתת לך ביטחון גם להופעות בנבחרת. השחקנים מוכנים, אין שאלה, אנחנו מוכנים ואני מצפה להופעה חזקה. ברור שלא באנו לכאן כדי להפסיד, אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח וזה מה שנעשה מחר. אני מקווה שנשיג תוצאה טובה עבור כולם".

ערן זהבי אמר: "עברנו חודש קשה מאוד מאז 7 באוקטובר, מבחינתנו העולם נעצר. אנחנו תמיד מדברים בכדורגל במונחים של 'מלחמה' ואומרים בואו נילחם, בואו ננצח. אבל המלחמה האמיתית היא בישראל. השארנו את המשפחות שלנו שם, את האנשים שאנחנו אוהבים. החיילים שלנו נלחמים שם. אנחנו לא הולכים להילחם אלא ליהנות על המגרש כמה שאפשר. זו העבודה שלנו. אני לא רוצה להשתמש במונחים של מלחמה בהקשרים האלה יותר. כדורגל הוא לא הדבר החשוב ביותר כרגע בהשוואה למציאות שלנו".

על המשחק: "כל פעם שאנחנו משחקים באירופה אנחנו לא מייצגים רק את מכבי אלא גם את המדינה שלנו, אבל מחר זה יהיה שונה ומיוחד יותר בגלל מה שקרה והמצב בישראל. ננסה לעשות את הכי טוב שלנו כדי לשמח את האוהדים שלנו וכל מי שאוהב כדורגל בישראל. הרבה אוהדי מכבי נפגעו ממתקפת הטרור שהייתה ונקווה לשמח אותם. הרוח הקבוצתית בימים האחרונים, זה מרגיש מיוחד מאוד. רק מי שהיה איתנו לפני 7 באוקטובר ועכשיו יכול להרגיש את זה. אנחנו עושים את הטוב ביותר שלנו. מקווה שהמצב הזה יסתיים כמה שיותר מהר והחטופים יחזרו הביתה - זה הדבר החשוב ביותר לדעתי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן זוריה לוגנסק אדוארדו גררו. מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק, אתר רשמי
גם אותו תפגוש מכבי תל אביב. אדוארדו גררו/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק

זוריה לוגנסק חווה עונה לא טובה בליגה האוקראינית, אבל בקונפרנס ליג סחטה 1:1 מגנט (שער של אדוארדו גררו) ואז ניצחה את בריידאבליק באיסלנד, כך שהיא מקדימה את מכבי תל אביב בנקודה. האקס הפנמי כבש ארבעה שערי ליגה עד כה וצפוי להוביל את ההתקפה.

המאמן ואלרי קריבנצוב אמר במסיבת העיתונאים: "הקבוצה שלנו, בדיוק כמו האומה שלנו, אמיצה מאוד. אני מקוהה שהחבר'ה ישחקו מחר באומץ ולא יפחדו מהיריב ויהיו יותר אגרסיביים. בהזדמנות זו ארצה גם להביע תודה לכוחות הביטחון של אוקראינה שמגנים על ארצנו מהתוקפים".

הקפטן אולג דנצ'נקו הוסיף: "אני חושב שמחר זה משחק על 6 נקודות. אנחנו מוכנים נפשית, מוכנים לנצח וניתן את כל כולנו. הכול תלוי בנו".

המשחקים הבאים של מכבי תל אביב בקונפרנס ליג:

25 בנובמבר: מכבי תל אביב - זוריה לוגנסק (19:45)
30 בנובמבר: בריידאבליק - מכבי תל אביב (22:00)
14 בדצמבר: מכבי תל אביב - גנט (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully