וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייב סגל עזב את הפועל תל אביב: "לבי נשבר ממה שקרה בישראל"

החלוץ היהודי-אמריקאי חזר לניו יורק סיטי, ממנה הושאל לאדומים בתחילת העונה: "עצוב מאוד שלא אוכל לחזור לתל אביב ולהצטרף שוב לחברים שלי"

תיקתקנו, 8.11/ספורט1

הפועל תל אביב כבר נפרדה במהלך המלחמה מהמאמן מייקל ולקאניס שעזב לטובת משרת עוזר באייאקס, אבל הערב (רביעי) אישרו במועדון שגם החלוץ האמריקאי-יהודי גייב סגל סיים את תקופת ההשאלה שלו בקבוצה מוקדם מהצפוי והוא חוזר לניו יורק סיטי.

סגל, שעלה שלוש פעמים כמחליף ולא הבקיע ב-34 הדקות שלו על כר הדשא - או יותר נכון כבש במשחקו האחרון נגד בית"ר ירושלים, אבל השער נפסל בצדק - אמר היום: "לבי נשבר מהאירועים הנוראיים שהתרחשו בישראל ואני עצוב מאוד שלא אוכל לחזור לתל אביב ולהצטרף שוב לחברים שלי. אני רוצה לשלוח את תנוחמי הכנים לכל מי שנפגע מהטרגדיה הזו - ובמיוחד לחברים שלי בהפועל תל אביב והאוהדים המדהימים שקיבלו אותי בזרועות פתוחות בתקופה שלי במועדון. אני שולח מכאן חיבוק לכולם, ומקווה שדרכינו יצטלבו שוב בעתיד".

גייב סגל, חלוץ הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
גייב סגל, חלוץ הפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

ראש מחלקת הכדורגל של הפועל תל אביב, חן סול הוסיף: "גייב היה נהדר בתקופה הקצרה שלו במועדון. הוא שחקן צעיר ומוכשר, עם מוסר עבודה יוצא דופן, שביסס את מעמדו בהדרגה במועדון שלנו - והיה אהוב מאוד. אנו מודים לגייב ולניו יורק סיטי על שיתוף הפעולה שלהם בנסיבות הקשות הללו - ומקווים שניפגש שוב בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully