וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 נקודות לדני אבדיה, וושינגטון רשמה ניצחון חוץ ראשון העונה

הפורוורד הישראלי הסתפק במספר נקודות חד ספרתי לראשונה אחרי שישה משחקים, התקשה התקפית אבל גם סיים עם 5 אסיסטים ב-116:132 של הוויזארדס בשארלוט. 33 של קייל קוזמה ו-72 נקודות משותפות של שחקני הספסל הכריעו, לאמלו בול קלע 34 מנגד

תיקתקנו, 8.11/ספורט1

בשעה טובה ומוצלחת, וושינגטון רשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחון חוץ ראשון העונה - במה שעשוי להיות מאורע די נדיר. הוויזארדס הביסו 116:132 את שארלוט במשחקם האחרון בסבב משחקי החוץ, כשהם מנצלים יום קליעה יוצא דופן ותרומה גדולה של שחקני הספסל כדי לשפר את מאזנם ל-5:2 (4:1 בחוץ).

מבחינה אישית, דני אבדיה דווקא נהנה מערב פחות מוצלח, כשרצף חמשת המשחקים שלו בספרות כפולות בטור הנקודות מסתיים, והוא מסתפק ב-9 נקודות ב-30% בלבד מהשדה (3 מ-10, כולל 0 מ-1 מהשלוש ולצד 3 מ-3 מקו העונשין). אבדיה הוסיף גם 5 אסיסטים, 3 ריבאונדים, חסימה וגם שני איבודים וארבע עבירות.

בניגוד למשחקים קודמים, עיקר הפעולות של אבדיה בתחילת המשחק היו הגנתיות. הוא הוצמד ללאמלו בול וניסה להצר את צעדיו, אבל כמעט לא היה מעורב בהתקפה, וראה את קייל קוזמה מגיע לדו ספרתי תוך פחות מחמש דקות, ולוקח על עצמו את רוב המהלכים. ההורנטס עוד הובילו בתום הרבע הראשון, אבל התפוצצות של וושינגטון ברבע השני במהלכו רצו 17:41, העבירה את המומנטום לצד של האורחת, והורידה אותה להפסקה ביתרון 19.

ברנדון מילר, שארלוט הורנטס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Jacob Kupferman, GettyImages
התרכז בעיקר במשימות הגנתיות. אבדיה מול ברנדון מילר/GettyImages, Jacob Kupferman

במחצית השנייה הוויזארדס בעיקר בלמו את ניסיונות הקאמבק של שארלוט, כשאבדיה רושם סדרה של מהלכים חיוביים ברבע האחרון, כולל שלושה אסיסטים לקוזמה הלוהט, שסייעו להבטיח את הניצחון. קוזמה סיים כקלע הבולט עם 33 נקודות לצד 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ונהנה מסיוע יוצא דופן של שחקני הספסל שחיברו לא פחות מ-72 נקודות, כשדנילו גלינארי ודלון רייט מסיימים עם 18 נקודות כל אחד, לנדרי שאמט מוסיף 15 וקורי קיספרט תורם 12.

את שארלוט, שירדה למאזן 5:2, הוביל לאמלו בול עם 34 נקודות, 7 אסיסטים וגם 6 איבודים. גורדון הייוורד הוסיף 18 ו-7 ריבאונדים.

וושינגטון תפגוש שוב את אותה וושינגטון במשחקה הבא בלילה שבין שישי לשבת, הפעם בבית, במסגרת טורניר אמצע העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully