וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים סייעו: עמוד האינסטגרם של מנור סולומון חזר לפעול

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 16:20

כוכב הנבחרת וטוטנהאם העלה מאז תחילת המלחמה מסרים בעד ישראל, בעקבות תלונות של פרו פלסטינים העמוד נסגר זמנית ונפתח מחדש לאחר זמן קצר. באנגליה נטען שהמועדון פנה לבכירים כדי שחסימת החשבון תשוחרר, ההתאחדות: "סתימת פיות"

הסרטון ששיתף מנור סולומון נגד אופ"א בדרישה לדקת דומיה/אינסטגרם

מנור סולומון היה מעורב בחודש האחרון במסע הסברה גדול, עם שלל פוסטים בנוגע למלחמה בישראל, וכעת נראה כי גולשים פרו-פלסטינים דיווחו עליו, והתוצאה: עמוד האינסטגרם שלו נחסם זמנית ונפתח מחדש לאחר זמן קצר, על פי התקשורת האנגלית בהתערבות בכירים בישראל ובאנגליה, כולל אנשי טוטנהאם שפנו לבכירים בחברת META שבין השאר אינסטגרם ופייסבוק בבעלותה.

לפי האנגלים, סולומון היה מאוד מתוסכל מסגירת החשבון, גם אם הדבר קרה לזמן קצר. ככל הנראה הסיבה לחסימת החשבון הייתה דיווחים רבים מצד משתמשים פרו-פלסטינים, שהובילו לפעולה אוטומטית של השבתת החשבון שכאמור שוחרר מחסימה תוך זמן קצר. באנגליה גם נכתב מפי מקורבים לקשר כי מדובר בצעד "מגוחך", הרי שסולומון רק הביע את תמיכתו בישראל ולרגע לא גינה או תקף את הפלסטינים.

עמוד האינסטגרם של מנור סולומון. אינסטגרם, צילום מסך
עמוד האינסטגרם של מנור סולומון/צילום מסך, אינסטגרם
מנור סולומון מגיב על הפיצוץ בבית החולים בעזה. אינסטגרם, מנור סולומון, צילום מסך
מנור סולומון מגיב על הפיצוץ בבית החולים בעזה/צילום מסך, אינסטגרם, מנור סולומון

כזכור, הישראלי של טוטנהאם ביקר בחריפות את אופ"א ופיפ"א על שתיקתן והרבה להעלות מסרים פרו-ישראליים בחשבונות שלו ברשתות החברתיות. כמובן שהדבר עורר סביבו לא מעט רעש, ורבים זעמו על התכנים הפוליטיים שהעלה, ועוד לטובת ישראל. הוא כמובן לא הישראלי היחיד שמתחוללת נגדו מלחמה ברשתות, עם תלונות של גולשים אנטי-ישראלים מכל העולם שמצטברות ומובילות לסגירה.

תמונת מחאה נגד חסימת האינסטגרם של מנור סולומון. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
תמונת מחאה נגד חסימת האינסטגרם של מנור סולומון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות לכדורגל הגיבה גם היום לסגירת החשבון של סולומון, והעלתה פוסט עם תמונה של השחקון כשפיו נסגר, וקריאה לאינסטגרם להימנע מהשתקתו. "האמת, כל האמת, ושום דבר מלבד האמת, נשבע באלוהים", נכתב בפוסט שהעלתה ההתאחדות, שמתלונן על סתימת הפיות ברשת לכדורגלן שחשף את המציאות לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully