וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי טס להולנד בשל סיבות אישיות, יחמיץ את המשחק של מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 13:37

הקשר קיבל אישור לעזוב באופן מיידי את המחנה בגלל "סיבות משפחתיות", ויצר עוד בעיה לדגו שיתמודד עם סגל חסר מול ויאריאל (ה', 19:45, ספורט4). שון גולדברג חזר להתאמן, בקבוצה יודעים: "רחוקים מהכנה אידיאלית, נקווה שהרוח והרצון יעזרו לנו"

שערי השבוע בכדורגל האירופי/ספורט1

קשרה של מכבי חיפה צ'ארון שרי טס באופן מיידי להולנד בשל סיבה משפחתית דחופה. הקפטן חבר לחבריו ביום ראשון והיה אמור כמובן לפתוח בהרכב במשחק מחר (חמישי) מול ויאריאל בליגה האירופית (19:45, ספורט4) אלא שהיום כאמור התברר ששרי חייב לחזור למשפחתו בשל סיבות אישיות. הקבוצה כמובן נתנה אור ירוק לשחקן לצאת באופן מיידי חזרה להולנד, והוא ייעדר מהמשחק מחר.

המשמעות המקצועית עבור הירוקים גדולה שכן מלבד שרי גם דולב חזיזה ואריק שוראנוב הפצועים ייעדרו מהמשחק וכן דיא סבע שלא יצא עם הקבוצה בשל הסאגה סביבו וההחלטה של הנהלת המועדון לבקש ממנו למצוא קבוצה אחרת לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי
בלי חזיזה, שוראנוב, סבע, ועכשיו שרי/מאור אלקסלסי

מי שכן חוזר לשירות הוא שון גולדברג שלא הרגיש טוב אך מתאמן עם הקבוצה. בשלב זה עדיין יש ספק לגבי הכללתו של גולדברג בהרכב וייתכן ויפתח על הספסל. המאמן מסאי דגו יצטרך לאלתר עם כל החיסורים כאשר ההתלבטות היא האם להציב מערך של שלושה בלמים, כשבמקרה הזה דניאל סונדגרן עשוי להיות בלם שלישי אם גולדברג לא יפתח.

" ברור שאנחנו רחוקים מהכנה אידיאלית", אמר שחקן בחיפה, "נקווה שהרוח שלנו והרצון לשמח את עם ישראל יעזרו לנו להתגבר על כל המכשולים".

במועדון היו מרוצים מאוד מהאישור של אופ"א לדקת הדומייה לפני המשחק כאשר בחיפה ציינו לשבח את יושב ראש ההתאחדות שינו זוארץ ששוחח עם ראשי אופ"א במטרה לקבל את האישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully