וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "מאתגר, אבל זו המציאות שלנו בזמן האחרון וחיים איתה"

הפועל תל אביב תפגוש את פריז בסקטבול בקרב על ראשות בית א' ביורוקאפ (21:30, ספורט 1) כשכמעט מאה אוהדים ידחפו מהיציע, כולל משפחות מעוטף עזה: "כל אוהד שמגיע מהארץ נותן לנו ערך"

דיווח של ניב דברת לקראת המשחק של הפועל תל אביב בפריז/ספורט1

הפועל תל אביב תעלה הערב (רביעי, 21:30, שידור ישיר בספורט 1) למשחקה החמישי העונה ביורוקאפ כשתתארח אצל פריז בסקטבול בצרפת. האדומים מגיעים למשחק מהמקום השני בבית א' עם ארבעה ניצחונות, בעוד היריבה הצרפתית מדורגת מעליהם, גם כן ללא הפסדים, אך עם משחק אחד יותר.

האורחת צפויה להתייצב ללא ג'ייקובן בראון שסובל מבקע בשריר וזוכה למנוחה לצד טיפולים, מתוך כוונה להתקדם איתו בזהירות לפני שיחזירו אותו אל הפרקט. בקבוצה התכוננו לפריז בימים האחרונים ונותנים למועדון שהבסיס שלו שיחק ביחד בעונה שעברה באלופת ה-BCL טלקום בון, הרבה מאוד כבוד.

"זה פחות משנה מה היריבה, מה שמהותי זה הזמן שאנחנו לא בארץ, כל יום שעובר משפיע על החבר'ה. לא קל לחיות בתוך חדר של מלון, זה לא תנאים שהשחקנים רגילים אליהם. הרבה דאגה למשפחות ולחברים, מנסים להתרכז בעצמנו, לבודד כמה ימים לקראת משחק כדי להיות יותר ממוקדים. לקוות שנצליח לגבש את כולם למאמץ נגד קבוצות איכותיות", אמר דני פרנקו לשליח ספורט 1 לצרפת ניב דברת.

המאמן הוסיף ואמר: "הקבוצה הצרפתית עם הרבה חבר'ה שהולכים ביחד הרבה זמן, העתק של אלופת ה-BCL, מחוזקת. השיטה היא אותה שיטה, הביטחון של השחקנים, הכימיה והחיבור, לא רואים מקבוצות אחרות במפעל הזה. זו כוחה של המשכיות. אנחנו משחקים במגרש שהוא לא אידיאלי. זה פחות משנה לנו כרגע מי הקבוצה בצד השני, הרבה יותר חשוב לנסות להגיע מספיק מרוכזים, מספיק בפוקוס, להקפיד על דברים שדורשים חוסן במשחקים כאלה. הדבר היחיד שהקבוצות בסדר גודל כזה יודעות להעניש אותך כי חסר לנו קילומטרז' על המגרש, וזה ייבנה לאט לאט. אני מקווה שנצליח לטשטש את הדברים האלה כמה שיותר".

צפו בדני פרנקו מדבר

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו לקראת המשחק בפריז/ספורט1

המאמן הוסיף על מה שעובר על קבוצתו ואמר: "יש פה גרעין ישראלי מאוד מחובר, חברים טובים מלבד שהם שחקנים טובים. בימים קשים כאלה הם נשענים אחד על השני. ברמת הזרים יש שחקן טוב יותר או שחקן טוב פחות, בסופו של יום, כשכולם צריכים לחיות פה ביחד, כשהם באים ממדינות שונות ומרקעים שונים, והם לא מבינים עד הסוף מה קורה, אז החיבור בין כולם, זה מה שחשוב ועוזר לנו לשמור את הראש מעל המים".

הפועל תל אביב תארח במשחק כמה עשרות אוהדים שפונו מבתיהם בעוטף עזה, בין היתר משפחות של אוהדי הקבוצה שנרצחו במהלך המלחמה. "כל אוהד שאיתנו נותן לנו ערך, היציע שלידינו היה מפורק מאוהדים בעונה שעברה, זה אחרת בלעדיהם. מי שמגיע מהארץ זה מדהים עבורנו", אמר בר טימור לשליח ספורט 1 לצרפת ניב דברת, "מסע יחסית ארוך, אנחנו כמה ימים פה מתאמנים, מנסים להתרכז בכדורסל, מתעדכנים בארץ לראות שהכל בסדר. זה מאתגר, אבל זה המציאות שלנו בזמן האחרון וחיים איתה".

טימור הוסיף ואמר כי: "היה לנו משחק טוב נגד לונדון, ניצחון חשוב בחוץ, אנחנו משחקים הרבה משחקי חוץ ומנצחים וזה עוזר לנו להמשך הדרך, משחקים יותר טוב ככל שהזמן עובר. אני מצפה לעצמי יותר לריכוז, להיות יותר אגרסיבי, מה שפחות הייתי במשחק האחרון, רוצה משחק יותר טוב בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully