וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדר ספג קללות בבלגרד ופישל במאני טיים, ריאל מדריד עדיין מושלמת

אוהדי פרטיזן הקניטו את הרכז (2 נק'), שאיבד והחטיא בדקה האחרונה ב-85:84 של פנר. 74:100 לבלאנקוס על וירטוס, גם אפס ומילאנו ניצחו

תקציר ניצחונה של פנרבחצ'ה 86:95 על טופאש בורסה, ים מדר עם 7 נקודות/ספורט1

המחזור השביעי ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך חמישה משחקים, בנוסף למפגש של מכבי תל אביב עם באיירן מינכן. במוקד שב ים מדר לבלגרד והפסיד לפרטיזן, בעוד ריאל מדריד נותרה מושלמת גם אחרי קרב הצמרת מול וירטוס בולוניה.

פרטיזן בלגרד - פנרבחצ'ה 84:85

ים מדר שעזב את פרטיזן בטונים צורמים במהלך הקיץ ספג קללות מ-20 אלף סרבים בחימום ובכל זאת הוצב בחמישייה של דימיטריס איטודיס. כשירד לספסל אחרי כמה דקות, חלק מאוהדי המארחת נפנפו לעברו בשטרות מזויפים של כסף - רמז לכך שעזב אך ורק מסיבות כלכליות. האורחת לא התרגשה, נייג'ל הייז-דייויס סיפק מחצית ראשונה מושלמת (21 נקודות, 8 מ-8 מהשדה) וסידר לפנר 47:56 עם הירידה לחדרי ההלבשה. מדר קלע נקודות ראשונות ברבע השלישי, אך המארחת חזרה ופרנק קמינסקי השווה ל-73:73, שש דקות לסיום. הישראלי איבד כדור גורלי ואפשר לאלן סמיליאניץ' לקבוע 82:83, 38 שניות לסיום, ובהתקפה שלאחר מכן הוסיף החטאה. פרטיזן סיפקה איבוד משלה ופנר קיבלה צ'אנס אחרון לנצח את המשחק, אך טיילר דורסי החטיא על הבאזר.

הייז-דייויס הוביל עם 23 נקודות, דורסי הוסיף 18 ומדר סיים עם 2, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-27 דקות. קמינסקי קלע 15 למנצחת.

ריאל מדריד - וירטוס בולוניה 74:100

המושלמת היחידה ביורוליג עדיין ללא הפסדים, לאחר ששרדה גם את קרב הצמרת המסקרן. אדי טבארס בלט בפתיחה, האורחת נשארה צמודה אך ריצת 2:18 של הלבנים הטיסה אותם קדימה בדרך ליתרון דו-ספרתי ברבע השני. גבריאל דק קבע יתרון שיא של 39:62 ברבע השלישי, ומשם ריאל כבר לא הביטה לאחור. פקונדו קמפאסו הוביל עם 18 נקודות ו-10 אסיסטים, טבארס הוסיף 17 וגרשון יאבוסלה 16. מרקו בלינלי סיים עם 15 עבור האורחת.

קבלת הפנים למדר

אולימפיאקוס - באסקוניה 75:74

דושקו איבנוביץ' שרד מותחן גדול בהופעת הבכורה הביתית שלו בבאסקוניה, והערב הוא שרד מותחן נוסף כדי לקטוע רצף של ארבעה הפסדים רצופים לאדומים מפיראוס. אולימפיאקוס נטלה את ההובלה בפתיחה בזכות יכולת טובה של אלק פיטרס, אך הבאסקים הפכו עם רבע שני מדהים של 9:30 וירדו לחדרי ההלבשה ביתרון מבטיח של 35:50. אולימפיאקוס חזרה דרך אייזאה קאנן, ושלוש דקות לסיום השלים פיטרס מהפך וקבע 71:72. אלא שהמילה האחרונה היתה של קודי מקינטייר-מילר, שצלף ממש על הבאזר וקבע את תוצאת הסיום. מונקה הוביל עם 20 נקודות, קאנן קלע 23 למפסידה, פיטרס הוסיף 22.

אנאדולו אפס - ז'לגיריס 82:86 (אחרי הארכה)

הטורקים התאוששו, ז'לגיריס עם הפסד שלישי ברציפות. אחרי רבע ראשון צמוד, סייע וויל קלייברן לקבוצתו לברוח ברבע השני ולפתוח יתרון של 26:38 במחצית. קינן אוואנס לא אמר נואש והשווה עד 74:74, 21 שניות לסיום, שיין לארקין החטיא על הבאזר והמשחק הלך להארכה. שם דאג הכוכב הגדול לכפר על כך וסגר עניין, כשקלייברן בלט עם 20 נקודות - כמו שהיו לאוואנס בצד השני.

שיין לארקין, שחקן אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
התעורר. לארקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

מילאנו - ולנסיה 52:83

מפגש בין שתי קבוצות במומנטום הפוך - המארחת הגיעה עם מאזן 5:1, האורחת עם 1:5, אך דווקא האיטלקים חגגו, עם ניצחון רביעי ברציפות במפגשים בין הקבוצות. ניקולה מירוטיץ' היה בלתי עציר במחצית הראשונה (17 נקודות), והעניק למילאנו 31:44. הפער רק הלך וגדל ברבע השלישי, כשהמארחת סוף סוף הראתה את כוח האש שלה והשיגה ניצחון שאולי יכניס אותה לעונה, אחרי ארבעה הפסדי יורוליג רצופים. מירוטיץ' הגיע ל-19 נקודות, ג'ארד הארפר היה היחיד בספרות כפולות מנגד (10 בלבד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully