וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נעים: הפועל תל אביב הובסה 114:87 בפריז וספגה הפסד בכורה

במשחק בין שתי הבלתי מנוצחות ביורוקאפ, הצרפתים הפגיזו 19 שלשות ב-51.4 אחוזים ולא הותירו סיכוי לאדומים. 20 נקודות להורד, 15 לגינת

תקציר: פריז - הפועל תל אביב 87:114/ספורט1

הפועל תל אביב רשמה מסע מרשים מאוד בפתיחת עונת היורוקאפ, למרות המלחמה בישראל והעובדה שערכה בחוץ את כל ארבעת משחקיה הקודמים. למשחק הערב (רביעי) מול פריז בסקטבול החזקה היא הגיעה במטרה להישאר הקבוצה היחידה שניצחה את כל משחקיה העונה, אבל הניצחון במשחק הבלתי-מנוצחות היה מוחץ לזכותם של הצרפתים שהביסו 87:114.

הפתיחה דווקא הייתה של האדומים, אבל ברבע השני רצו המקומיים 0:10 ובמשחק בו קלעו 19 שלשות ב-51.4 אחוזים, לא באמת הותירו סיכוי להפועל תל אביב שבשיא פיגרה ב-29 הפרש. ג'יילן הורד הוביל את הקלעים של דני פרנקו עם 20 נקודות, תומר גינת הוסיף 15 וגם אנגולה תרם 13 נקודות ומסר 6 אסיסטים, אבל זה היה מעט מדי מול מטווח השלשות בראשות טייסון וורד (20 נקודות, 4 מ-8 לשלוש), קולין מלקולם (23 נקודות, 4 מ-8 לשלוש) ובנדג'ה סי (13 נקודות, 3 מ-3 לשלוש). טי ג'יי שורטס רשם דאבל-דאבל של 15 נקודות ו-10 אסיסטים.

כידוע, אחרי הניצחון המרשים על לונדון ליונס ביום חמישי המשיכה הפועל תל אביב לפריז, אבל חסרה הערב את ג'ייקובן בראון שעבר סדרת בדיקות בלונדון. באשר לפריז בסקטבול החזקה שבמאזן 0:6, מדובר ברויקט שמכוון ליורוליג כבר בעונה הבאה. המשחק נערך בנוכחות קהל ואורחי הכבוד של הקבוצה הישראלית הערב היו משלחת של ילדים ומשפחות מעוטף עזה.

הפועל תל אביב: הורד 20 (15 ברבע הרביעי, 8-9 מהשדה), גינת 15 (6-8 מהשדה), אנגולה 13 (6 אסיסטים), אלכסנדר 12 (3 חסימות), מנפורד 11, הולנד 8, זלמנסון וטימור (7 אסיסטים) 4 כל אחד. כן שותפו: שטרנברג ובני.

קסבייר מנפורד הפועל תל אביב. קובי אליהו
התחיל טוב והסתבך. מנפורד/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

דני פרנקו עלה בחמישייה עם קסבייר מנפורד, קייל אלכסנדר, בר טימור, בראיין אנגולה ותומר גינת. המשחק נפתח בקצה גבוה ומבלי ששתי הקבוצות החטיאו אף זריקה, כך ששלשות של גינת וטימור לא הספיקו כדי לייצר יתרון מהיר. ארבע נקודות רצופות של אנגולה וסל נוסף של אלכסנדר העלו את האדומים ליתרון 9:14, אבל בנדג'ה סי צלף שתי שלשות רצופות והמקומיים צימקו ל-16:15. הצרפתים ניצלו את הירידה של האדומים כדי להשוות, אבל אז זלמנסון, הורד והולאנד מהעונשין אחרי ריבאונד התקפה נפלא קבעו יתרון שיא של שש נקודות. בסיום הרבע 21:24 לאדומים.

רבע 2:

מיקאל ינטונן מחוץ לקשת הפך עם פתיחת הרבע השני וטי. ג'יי שורטס חטף לגיל בני, נשלח לקו וקבע 24:26 לצרפתים. פרנקו הזעיק פסק זמן בפיגור 29:24 אחרי שגם הורד איבד כדור וטייסון וורד העניש ממרחק. רק כשהריצה המקומית הגיעה ל-0:10, גינת חדר לסל וסידר להפועל תל אביב נקודות ראשונות ברבע אחרי קרוב לארבע דקות. גינת ומנפורד היו היחידים שקלעו לזכות האדומים גם אחרי שבע דקות ברבע, כשפריז כבר ברחה ליתרון דו ספרתי של 13 נקודות. קולין מלקולם עם שמונה נקודות רצופות הגדיל את יתרונה של פריז ל-36:54, הורד עם הבאזר הוריד את ההפרש ל-15 במחצית. 39:54 לפריז.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
תומר גינת הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נקודת אור במשחק רע. גינת/ברני ארדוב

רבע 3:

גינת היה נקודת האור של האדומים והיחיד שהגיע למספר דו ספרתי של נקודות, אבל וורד וינטונן עם שתי שלשות רצופות הקפיצו את היתרון ל-43:65. גם ברבע הזה הפועל תךל אביב נתקעה בהתקפה ואחרי חמש דקות וחצי הייתה על 8 נקודות זכות בלבד. גינת צימק ל-20 הפרש, אבל פריז עלתה ליתרון שיא של 23 נקודות כאשר בנדג'ה קלע את השלשה השלישית שלו משלושה ניסיונות. גינת נשלח לקו העונשין וצימק, אבל נאדיר חיפי עם עוד שלשה של המקומיים קבע 50:75 מהדהד. גם הולנד קלע שלשה וההפרש צומק ל-18 נקודות, אך מלקולם עם השלשה ה-15 של המקומיים במשחק דאג שהיתרון לא יירד מ-20 נקודות. 59:82 לפריז.

רבע 4:

אחרי שזלמסון החטיא בהתקפה הראשונה של הרבע האחרון, סבסטיאן הררה עם השלשה השנייה שלו במשחק היה אחראי ליתרון שיא של 26 נקודות לזכות פריז. אנגולה הגיע גם כן למספר דו ספרתי של נקודות עם שלשה משלו והוריד הוסיף שתי נקודות מאסיסט שביעי של טימור, אך וורד שוב צלף ממרחק ופריז עלתה ל-66:90 לקראת שבע הדקות האחרונות. חיפי עם שלשה נוספת ו-וורד קבעו 70:97 ופרנקו לקח פסק זמן. זה לא שינה יותר מדי, כי פריז חגגה גם בצבע ועלתה ל-76:105 אחרי חדירה קלילה של מלקולם. עד הסיום הצליחו האורחים לצמק במעט את ההפרש, אבל הובסו 114:87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully