וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא תקלות: הפועל ירושלים הביסה 66:84 את בנפיקה

אחרי עיכוב של כחצי שעה בגלל תקלה בשעונים, הירושלמים הגדילו את יתרון החוץ ורשמו ניצחון שני בליגת האלופות של פיב"א

תקציר: פריז - הפועל תל אביב 87:114/ספורט1

שבוע לאחר הניצחון הדרמטי על גלאטסראיי, הפועל ירושלים עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לעבר הטופ 16 בליגת האלופות בזכות ניצחון חוץ 66:84 על בנפיקה ליסבון. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' עלתה שוב במדים שחורים לזכר הנרצחים בטבח והנופלים בקרבות והופיעה בסגל מלא, למפגש הראשון שלה זה 19 שנה עם יריבה פורטוגלית. אחרי רבע ראשון מקרטע, ליוואי רנדולף וכריס ג'ונסון העלו הילוך ומאותה נקודה הירושלמים לא הביטו לאחור והם עם שני ניצחונות משני משחקים.

בנפיקה, שניצחה גם היא במשחקה הראשון במפעל, הציגה שלושה שחקנים שהופיעו בליגה הישראלית: אקס מכבי תל אביב מייק צירבס, טוני דגלאס שעבר בהפועל אילת, ואיבן אלמיידה שהגיע לעירוני נהריה בעונת הקורונה וכיכב בשבוע שעבר מול היוונים עם 28 נקודות. אלמיידה פתח טוב (18 נקודות במשחק כולו), אבל ברגע ששחקניו של דז'יקיץ' חזרו להציג את ההגנה המוכרת שלהם, למארחת כבר לא היו פתרונות וגם התקלה הטכנית הממושכת שגרמה לעיכוב של כחצי שעה בפתיחת המחצית השנייה - לא שינתה את המגמה.

רנדולף הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 18 נקודות, 9 ריבאונדים וגם 6 אסיסטים. מוריס אנדור סיים עם 14 ו-7 כדורים חוזרים, זאק הנקינס עם 11 ו-8 ואילו ספידי סמית' וכריס ג'ונסון קלעו 10 נקודות כל אחד. קאדין קרינגטון תרם 8 מהספסל, יובל זוסמן סיים עם 7, אור קורנליוס עם 4 וברינטון למאר קלע 2.

ספידי סמית' שחקן הפועל ירושלים. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
הפועל ירושלים התקרבה לשלב הבא. ספידי סמית'/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם ספידי סמית', ליוואי רנדולף, אור קורנליוס, כריס ג'ונסון וזאק הנקינס, שהתכבד בנקודות הראשונות של הקבוצה. קורנליוס הלך בעקבותיו עם דאנק שהעלה ל-7:9, אבל בנפיקה עשתה סלים קלים, תפסה את ההובלה ושלשה של איבן אלמיידה קבעה 13:18. חטיפה וארבע נקודות רצופות של ארון ברוסאר סידרו לבנפיקה 17:24 בסיום הרבע.

רבע 2:

אחרי שלשה של יובל זוסמן ונקודות מהקו של מוריס אנדור, רנדולף חזר לפרקט ועם חמש נקודות רצופות השווה ל-27:27. בנפיקה לקחה פסק זמן, אבל רנדולף לא עצר ויחד עם ג'ונסון העלה ל-27:31, כאשר ג'ונסון גם צלף שתי שלשות רצופות בדרך ל-34:39 ולמרות דעיכה בשתי הדקות האחרונות של הרבע, הפועל ירושלים ירדה להפסקה ביתרון 39:46.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים עם שחקניו. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
חיכו לחידוש המשחק. אלכסנדר דז'יקיץ' ושחקניו/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

רבע 3:

תקלה בשעונים גרמה לעיכוב ממושך בפתיחת המחצית השנייה. השחקנים התחממו והמתינו לאישור לחזור לשחק, שניתן רק לאחר כחצי שעה. בנפיקה הקטינה לשתי נקודות בלבד, אבל הנקינס בכמה דקות טובות הגדיל את הפער וקורנליוס קבע פער דו-ספרתי ראשון: 54:64 בתום הרבע השלישי.

רבע 4:

ההגנה הירושלמית המשיכה לעשות את העבודה והגבילה את הפורטוגלים ל-12 נקודות בלבד ברבע האחרון, בו קאדין קרינגטון דאג להגדיל את היתרון ל-15 ולמנוע כל סיכוי לקאמבק. רנדולף נתן את הטון וגם הרים את אנדור לאלי-הופ וזוסמן קבע את תוצאת המשחק: 66:84 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully