וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאצ'טה: "שרי ופיירו מעניינים מאוד, נצטרך להיות אגרסיביים ולשלוט"

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 11:53

מאמן ויאריאל פרגן ליריבה אך הבהיר: "אם ניצמד לשיטה שלנו, נתקרב לניצחון". בספרד טוענים: יקבל שתי הזדמנויות אחרונות (ה', 19:45, ספורט4)

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

ויאריאל "תתארח" מחר (חמישי, 19:45, ספורט4) בקפריסין ותפגוש את מכבי חיפה, כשלפי דיווחים, המאמן המושמץ פאצ'טה יעמוד על הקווים - גם מחר, וגם במשחק הליגה הקרוב מול אתלטיקו מדריד ביום ראשון הבא.

כזכור, בתקשורת הספרדית טענו כי ההפסד 3:2 מול אתלטיק בילבאו עשוי היה להביא לפיטוריו של המאמן, שנכנס לנעליו של קיקה סטיין מוקדם יותר העונה, אך כעת עושה רושם שההנהלה תתן לו עוד הזדמנות אחרונה לשנות את המצב."עתידו לא מובטח ב-100 אחוז", נכתב בתשורת הספרדית. "המשחקים מול חיפה ואתלטיקו יהיו המבחן האחרון שלו".

"למכבי חיפה יש את צ'ארון שרי ופרנזי פיירו, שהם מעניינים מאוד", אמר במסיבת העיתונאים. "הם יכולים לשחק גם עם שלושה בלמים, נצטרך להיות אגרסיביים עם הכדור ולשלוט במשחק. אם ניצמד לשיטה שלנו, נהיה קרובים לניצחון". על הלחץ שמופעל עליו סיפר: "אני תמיד מרגיש מתחת זכוכית מגדלת, זה תמיד ככה וצריך לחיות עם זה. אני בן 55, עם 35 שנה בכדורגל ומנסה לבודד את עצמי. אני מקבל ביטחון כשאני מדבר עם השחקנים, ואופטימי לקראת מחר ולקראת יום ראשון".

פאצ'טה מאמן ויאריאל. Eric Alonso, GettyImages
צ'אנס אחרון. פאצ'טה/GettyImages, Eric Alonso

ויאריאל, בדרך כלל קבוצת צמרת בספרד, ניצחה רק פעם אחת בשבעת משחקי הליגה האחרונים וממוקמת במקום ה-13 בלה ליגה עם 12 נקודות - 13 פחות מאתלטיקו מדריד הרביעית, וחמש בלבד מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully