וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן חוגגת "ערב מושלם": "זו הקבוצה שאנחנו רוצים לראות"

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 7:13

הרוסונרי חזרו לחיים מול פ.ס.ז', פיולי דחק בלאאו: "חייב לשחק ברמה הזו כל הזמן". לואיס אנריקה: "זה היה דומה לטניס, לא לכדורגל"

שערי השבוע בכדורגל האירופי/ספורט1

מילאן עדיין בחיים. הרוסונרי סיפקו אמש (שלישי) מהפך גדול, ניצחו 1:2 את פריז סן ז'רמן ופתחו מחדש את בית המוות - כעת יש להם חמש נקודות, אחת פחות מאלופת צרפת שמדורגת במקום השני, שתיים פחות מדורטמונד המוליכה, ואחת יותר מניוקאסל האחרונה, שגם היא במירוץ לשמינית הגמר.

"הופעה גדולה", סיכם סטפנו פיולי. "זה היה משחק חשוב, וכעת יש לנו משחק בית מול דורטמונד. ניסיתי להזכיר לשחקנים את האיכויות שלהם, ידעתי שהם מסוגלים לספק ערב כזה. זו המילאן שאני תמיד רוצה לראות". על רפאל לאאו שכבש את שער השוויון ונבחר לאיש המשחק אמר המאמן: "הוא חייב לשחק ברמה הזו כל הזמן. הוא יכול להיות אלוף, אבל זה תלוי בו. הוא צריך לשחק כך בכל משחק".

הכוכב עצמו הצטנע ואמר: "הפרס צריך ללכת לכל הקבוצה, אין לי מילים, אני כל כך גאה בקבוצה הזאת. זה חייב לתת לנו ביטחון, צריך להמשיך ככה ולהגיע למקום הראשון בבית". לאאו שפתח את העונה בצורה מאכזבת הוסיף וסיפר על תנועת ההשתקה שלו לאחר השער: "הביקורת רק דוחפת אותי קדימה, אז אתם יכולים להמשיך ולדבר. אני אדבר על המגרש".

כובש שער הניצחון אוליבייה ז'ירו סיכם: "ידענו שאנחנו חייבים לנצח, רצינו להתאושש אחרי כמה מפלות וזה היה הערב המושלם. יצרנו המון מצבים, היינו מדויקים וזה ההבדל. עשינו כל מה שהמאמן ביקש ונמנענו מטעויות. זה נהדר לחוות רגעים כאלה גם בגיל 37".

רפאל לאאו, שחקן מילאן. רויטרס
"יכול להיות אלוף, זה תלוי בו". לאאו/רויטרס

מנגד, המאמן המפסיד לואיס אנריקה אמר: "יצרנו עוד המון מצבים אבל עזרנו למשחק להפוך למשוגע. זה היה יותר דומה למשחק טניס מאשר לכדורגל, התקפה מכל כיוון, התקפה נגד התקפה, לא אהבתי את זה. זה בית כל כך חזק, כל אחת מארבע הקבוצות יכולה להעפיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully