וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גובר הלחץ על ברק בכר: "לדבר עם ההנהלה? בעוד יום-יומיים"

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 7:32

הכוכב האדום נכנעה ללייפציג בליגת האלופות, המאמן הוכתר כ"אשם היחיד" בתקשורת ובסרביה כבר מאבדים סבלנות: "משחק עם עיניים סגורות, איבד את אמון הקהל". בכר: "שיחקנו אמיץ. מעדיף לדבר עם השחקנים אחרי שהכל יירגע"

שערי השבוע בכדורגל האירופי/ספורט1

גם אם פערי הרמות ברורים לחלוטין עבור כל חובב כדורגל, אין ספק שהלחץ על ברק בכר גובר אחרי שהכוכב האדום בלגרד המשיכה אתמול (רביעי) בתוצאות המאכזבות שלה, ונכנעה בבית 2:1 ללייפציג בליגת האלופות. בסרביה זוכרים היטב שברק הובא בשביל השדרוג בליגת האלופות, אבל אחרי ארבעה משחקים במפעל, הכוכב האדום עם נקודה אחת בלבד. בנוסף, גם בליגה המקומית מצבו לא מזהיר.

"עכשיו הכוכב האדום תיאבק על המקום השלישי בבית, מטרה הרבה יותר ריאלית, בהתחשב בהגרלה", הודו בסרביה, "המראקנה לא ראה היום את ההפתעה שעליה חלם". לייפציג האיכותית והיומרנית בעלת הסגל היקר נמצאת כבר שנים ארוכות באופן קבוע בצמרת הבונדסליגה, אבל אוהדי הכוכב האדום ציפו ליותר מהקבוצה שלהם, במיוחד בבית, ואתמול הם שרקו בוז לקבוצה שלהם.

ברק בכר, גיא צרפתי, גיא ויזינגר, הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
עם הדיסקית על החטופים סביב צווארו. בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic
שחקני הכוכב האדום בלגרד מאוכזבים אחרי ההפסד ללייפציג בליגת האלופות. רויטרס
כמה תסכול. שחקני הכוכב האדום/רויטרס

ברק בכר, שעלה עם הדיסקית כמחווה לחטופים בעזה, אמר בסיום: "רצינו להתחיל את המשחק חזק וללחוץ, אבך ספגנו שער קל מהיר. המחצית הראשונה הייתה לא טובה, יכולנו לספוג יותר שערים. את המחצית השנייה פתחנו יותר טוב, הגענו להרבה הזדמנויות אבל ספגנו את השער השני. לא נשברנו אחרי שספגנו את השער השני וכמעט השווינו ל-2:2 וחבל, כי זה משחק שבו יכולנו לקחת נקודה.

"אנחנו נאבקים עכשיו על המקום השלישי עם יאנג בויז ונקווה לנצח אותם בחוץ. ברור שזאת המטרה. עכשיו אנחנו מרוכזים בליגה לקראת המשחק הבא, ואני יכול להבין את האוהדים".

בכר נשאל על ההרכב איתו - הרכב שהתקשה לתת את הטון - והשיפור שנרשם לאחר החילופים: "אחרי המשחק כולם חכמים בדיעבד. נלחמנו, אנחנו מאוכזבים, לא הצלחנו לעשות מספיק במחצית הראשונה והחלטתי שזה הזמן לבצע שינויים, זה התפקיד שלי. זו לא התוצאה לה ציפינו, אבל שיחקנו אמיץ מאוד וצריך לעשות את העבודה בברן".

הישראלי נשאל מה יגיד לשחקנים שלו באימון הבא והשיב: "אני אף פעם לא מדבר איתם מיד אחרי משחק, מעדיף שהכל יירגע. ארצה לראות מה היה טוב, מה פחות, קודם כל ננתח הכל ואז נחליט מה להגיד להם". לבסוף, לשאלה האם מישהו מההנהלה נכנס לחדר ההלבשה, השיב: "אנחנו לא נוהגים לדבר אחרי משחקים, זה קרה רק אחרי TSC. אחרי יום-יומיים נשב ונדבר ואז נקבל החלטות".

עומרי גלזר, הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
יכולת טובה, זה לא מספיק. גלזר/GettyImages, Srdjan Stevanovic
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר. רויטרס
תקשורת מתלהמת, כהרגלה. בכר/רויטרס

נקודת אור מבחינת הכוכב האדום הייתה שוב עומרי גלזר, השוער הישראלי, שסיפק מספר הצלות נהדרות והשאיר את קבוצתו במשחק בדקות החלשות שלה. נקודת אור נוספת היא העובדה שתיקו בברן נגד היריבה השווייצרית עשוי להספיק לבכר, מאחר שכרגע הפרש השערים של הכוכב האדום טוב יותר בשני שערים משל השווייצרים.

עם זאת, על כתב "blic" סטפן קוג'יץ', "אלה שמגנים על בכר ספגו עוד הפסד, יש לו רק עוד הזדמנות אחת... זה לא מספיק לשחק רק 15 דקות טובות, כדורגל זה משחק של 90 דקות. הקבוצה של בכר קיבלה שיעור על כדורגל פשוט, מהיר, ישיר... אפשר להאשים את מיכאילוביץ', קאנגה, בוקארי ואחרים, אבל האמת היא שהאשם העיקרי, ומי שהיה האחראי בחודשיים האחרונים, הוא רק אחד.

"כשהמאמן לא מצליח להעיר את הקבוצה שלו מתרדמת, כשהוא לא מצליח להפוך את החלוצים שלו לרעבים, וכבר לא רואים איכות או קלאס, השיטה כבר לא קיימת.... כל מה שהיה לבכר נהרס. הוא הגיע עם קרדיט ורק הוא בנה את הקבוצה, קיבל את כל מה שביקש, אבל שיחק עם עיניים סגורות. הוא איבד את אמון הקהל, במיוחד אחרי מסיבת העיתונאים שבה ניסה להגן על עצמו עם נתונים סטטיסטייים.. לכוכב האדום אין את מה שנדרש כדי לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully