וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה כבר מתחילים לדאוג: "צ'אבי, יש לנו בעיה"

בארסה ספגה הפסד שני בשלושה משחקים ושוב נראתה רע: "בלי נשמה, בלי ניצוץ, בלי שיטה". המאמן ספג ביקורת, קאנסלו הודה: "שיחקנו רע מאוד"

שערי השבוע בכדורגל האירופי/ספורט1

ברצלונה ספגה אתמול (שלישי) הפסד שני בשלושת משחקיה האחרונים, כשנכנעה 1:0 לשחטאר בליגת האלופות. אומנם המצב של בארסה בבית הוא די נוח, אחרי שניצחה בשלושת משחקיה הראשונים במפעל, אבל מה שמדאיג את בארסה זה היכולת. אחרי ההפסד הכואב בקלאסיקו לריאל מדריד, בארסה ניצחה בקושי את סוסיאדד במשחק שאחריו גם צ'אבי הודה שלא הגיע לה לנצח בו. אתמול, אחרי היכולת המאכזבת מול היריבה האוקראינית, "ספורט" הקטלאני כבר יצא בכותרת ראשית: "צ'אבי, יש לנו בעיה".

ראפיניה, קשר ברצלונה. GettyImages
האכזבה נמשכת. בארסה/GettyImages
ז'ואאו פליקס, ברצלונה מול שחטאר. רויטרס
זה לא מה שצ'אבח הבטיח. בארסה/רויטרס
מאמן ברצלונה צ'אבי. רויטרס
לא הגיע מוכן. צ'אבי/רויטרס

"מאכזב", נכתב באתר שכל כך אוהב לפרגן לקבוצה שלו, "לבארסה הייתה אפשרות להעפיל לשמינית הגמר, אבל כשלה. ובצורה כל כך כואבת. בלי נשמה, בלי ניצוץ, בלי שיטה מלבד להגבהות, בארסה של צ'אבי חווה נפילה... צ'אבי הבטיח שנחזור לראות את באראסה שלו. איפה היא? מול קבוצה שהמדינה שלה במלחמה, בלי מגרש ביתי, היא חשפה כמה בארסה נטולת נשמה".

ז'ואאו קאנסלו הודה בסיום: "התחושות לא טובות, שיחקנו רע מאוד כבר שני משחקים, מול סוסיאדד לא הגיע לנו לנצח, והיום לא הגיעו לנו שלוש הנקודות... אבל אנחנו בבארסה, וחייבים להביט קדימה ולדחוף קדימה, זו האפשרות היחידה שלנו".

צ'אבי אמר בסיום: "זה ללא ספק צעד אחורה מבחינתנו... זה היה משחק עם הרבה יותר נחישות מאשר מוח, כלום לא הלך לנו כמו שתכננו, במפעל הזה חייבים להיות בשיא, ולא עשינו את זה. לא הבנו איזה משחק נדרש מאיתנו פה, לא הגנו טוב, והטעויות עלו לנו ביוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully