וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס קאנטר מזועזע מהסרטון: "למה שמישהו כיום ירצה להיות מוסלמי?"

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 22:20

הכדורסלן הטורקי פונה למוסלמים המתונים בעולם: "איך אפשר לצעוק שאלוהים נהדר (אללה הוא אכבר) בזמן שהוא כורת למישהו ראש. העולם מפחד מאיתנו. העולם צוחק עלינו"

תיקתקנו, 7.11/ספורט1

אנס קאנטר, הכדורסלן הטורקי ששינה את שמו לאנס פרידום (חופש), הגיב היום בזעזוע לאירועי הטרור של החמאס. כבר ב-7 באוקטובר הוא תקף בחריפות את שלטון חמאס אחרי המתקפה הרצחנית על ישראל, והיום (שלישי) המשיך בביקורת, ככל הנראה אחרי שצפה בסרטון הזוועתי שפרסמה ישראל על האירועים הרצחניים בדרום.

אנס קאנטר. ברני ארדוב
"למרבה הצער, אלה הם פניו הנוכחיים של האיסלם"/ברני ארדוב

"אללה הוא אכבר! האמרה הזו אומרת שאלוהים גדול בערבית. אז בואו נדבר על זה", כתב קאנטר, "הרגע ראיתי את אחד הסרטונים הנוראיים ביותר ברשתות החברתיות שראיתי בחיי. ארגון טרור, חמאס הורג אנשים בשם "האיסלם".

"עכשיו בכל פעם שמחבל הורג או מענה מישהו, הוא צועק אלל הוא אכבר. אז אני חושב, אם אתה אומר שאלוהים הוא גדול, בזמן שאתה מחפש באופן פעיל אזרחים לרצוח, זה נראה כאילו אלוהים שלנו רוצה שתרצח אזרחים.

"אם אתה צועק שאלוהים הוא נהדר, תוך כדי שאתה כורת ראש למישהו, כמו שדאעש עושה, נראה שאלוהים שלנו רוצה שנהרוג אנשים חפים מפשע. האם זה מה שעושה את אלוהינו כל כך גדול?

"זה מרגיש לי כמו השטן. זה מרגיש כאילו אתה סוגד לשטן. אתה מתפלל לאיזו ישות עליונה שנהנית לענות אזרחים חפים מפשע. זה לא אלוהים, זה השטן.

"אני רוצה לפנות למוסלמים מתונים ברחבי העולם, כן אני מדבר לכולכם. למרבה הצער, אלה הם פניו הנוכחיים של האיסלאם. תראו את כל הזוועות שבוצעו בשם "#איסלאם", או למען אללה.

"אני מכיר את עצמי, ואני יודע שזו לא הדת שלנו או הדרך הנכונה לעשות את זה. אנחנו צריכים להבין שארגונים כמו חמאס, דאעש חיזבאללה, מטמיעים את דת האיסלאם עם מושג הטרור.

"אנחנו צריכים להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי.
העולם מפחד מאיתנו.
העולם צוחק עלינו.
העולם דואג לנו.
ויש סיבות לגיטימיות לדאגה שאיננו יכולים להמשיך להכחיש.

"למה לכל הרוחות שמישהו ירצה להיות מוסלמי היום?
אנחנו צריכים להבין את הסכנה של האיסלם הקיצוני.
מספיק זה מספיק!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קאנטר, ששיחק עשור ב-NBA, ידוע כמי שנרדף כבר שנים ארוכות על ידי שלטונו של רג'פ טאיפ ארדואן ולא יכול להיכנס לטורקיה. הוא הפך לפעיל פוליטי, התבטא נגד עוולות המשטר בסין ומביע ביקורת קבועה על ממשלת טורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully