וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: איירה לי ישוב מהשאלה במעלה אדומים

הסנטר (25, 2.01) שהיה אמור להיות מושאל לקבוצה מהלאומית, יחזור לסגל של הקבוצה הדרומית שמחפשת חיזוק לקראת חזרת ליגת העל. ציפר (21 נקודות) בלט בניצחון במשחק הכנה על נס ציונה

תיקתקנו, 7.11/ספורט1

הפועל באר שבע/דימונה החזירה לסגל את הסנטר איירה לי שהושאל מהקבוצה למכבי מעלה אדומים לעונה הקרובה. הסנטר היה אמור לשחק בשורות הקבוצה מהליגה השנייה, אלא שבליגת המשנה הוחלט לא לשחק עם זרים כדי להחזיר את הליגה כמה שיותר מהר, ולי ישוב לסגל של באר שבע שמשוועת לשחקני חיזוק.

לי (25, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת אריזונה היוקרתית משנת 2021. את הקריירה המקצוענית שלו החל בעונה שעברה כששיחק מספר משחקים באברו מהליגה הצרפתית והשנייה ובליגה הראשונה בפינלנד. בקיץ שיחק בליגה בניו זילנד.

שחקני הפועל באר שבע/דימונה. הפועל באר שבע/דימונה, אתר רשמי
ניצחון במשחק האימון. שחקני הפועל באר שבע/דימונה/אתר רשמי, הפועל באר שבע/דימונה

בבאר שבע השאילו עם תחילת המלחמה את הסנטר כריס בנקסטון לאריס סלוניקי, ובמקביל עובדים על ניסיון להחזיר לארץ את השחקנים ג'קינן גאנט וברנדון סמפסון. אם לא יצליחו בקבוצה יעשו מאמץ לצרף שחקנים זרים מקבוצות אחרות ביבשת.

בינתיים, עם שחקנים ישראלים בלבד ניצחה הקבוצה היום (שלישי) את עירוני נס ציונה 77:92 במשחק אימון שנערך בלב המושבה. רון ציפר הוביל את קלעי באר שבע עם 21 נקודות, איגור קולשוב הוסיף 20 ואיירה לי קלע 15. את נס ציונה הובילו איתי שגב עם 26 נקודות וצוף בן משה עם 18 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully