וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה החתימה את פרדי בורדיון לחודשיים

7.11.2023 / 14:30

המתאזרח ששיחק בשנים האחרונות בהפועל חולון מצטרף לקבוצה של דן שמיר עם אופציה עד לסיום העונה: "חשוב להעמיק את הסגל כדי שנחלק את העומס הגופני"

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 76:83 על גרנאדה/ספורט1

קבוצות ליגת העל בכדורסל ממשיכות להתחזק לקראת החזרה של הליגה ב-24 בנובמבר. אחרי שעירוני רמת גן צירפה את ג'ימי הול ואלכס המילטון, החתימה היום (שלישי) בני הרצליה את המתאזרח פרדי בורדיון שהיה חופשי עד עתה. בורדיון חתם בהרצליה לחודשיים עם אופציה להאריך את החוזה עד לסיום העונה. הוא שיחק בשנים האחרונות בהפועל חולון, ולפני כן שיחק במכבי תל אביב, מכבי ראשון לציון, הפועל אילת ומכבי חיפה.

"הליגה צפויה לחזור בקרוב בעצימות גבוהה והיה חשוב לנו להעמיק את הסגל כדי שנוכל לחלק את העומס הגופני", אמר המאמן דן שמיר אחרי החתימה של בורדיון , "אנחנו בסיטואציה מאתגרת שבה אנחנו צריכים לחבר את הקבוצה מחדש ורצינו ליצור עוד אופציות בחיבור כל החלקים מחדשים לקבוצה. פרדי שחקן שיכול לשחק בכמה עמדות, שחקן מנוסה וקשוח שאתה רוצה איתך בזמנים כאלה".

פרדריק בורדיון הפועל חולון. קובי אליהו
תחנה חדשה. בורדיון/קובי אליהו

הרצליה פועלת כמו יתר קבוצות הליגה במטרה להחזיר את השחקנים הזרים שהיו חתומים אצלה בפתיחת העונה, לפני פרוץ המלחמה. בקבוצה העריכו בימים האחרונים כי לפחות שלושה שחקנים זרים, ביניהם הסנטר רג'י לינץ והגארד ריאן בואטרייט, ישובו לקבוצה, כשגם רוברט קרטר צפוי להמשיך. מי שמתנדנדים הם כוכב הקבוצה כריס באב והפורוורד ג'סטין סיימון. עוסמאן קרומבלי שחתם על חוזה קצר טווח, שוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully