וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקוסובו מכחישים שהמשחק נגד נבחרת ישראל ייערך ללא קהל

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 17:51

בניגוד לדיווחים לפיהם רשויות הביטחון במדינה המוסלמית ממליצות לקיים את המשחק בדלתיים סגורות, מסתמן כי לא צפויות הגבלות משמעותיות

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

בניגוד לדיווחים הבוקר (שלישי) בתקשורת בקוסובו, בהתאחדות הקוסוברית מכחישים את האפשרות שהמשחק עשוי להתקיים ללא קהל וטוענים שתתאפשר הגעת קהל למשחק מוקדמות היורו ביום ראשון.

בקוסובו פורסם על כך שנערכו הערכות מצב והתייעצויות בין ראשי ההתאחדות לבין גורמים ברשויות הביטחון במדינה המוסלמית שהמליצו לנקוט במשנה זהירות ולקיים את ההתמודדות בדלתיים סגורות, אלא שעושה רושם שהוחלט לקיים את המשחק כרגיל, בנוכחות קהל. ייתכן שתוגבל כמות הקהל באצטדיון, אך לא צפויות הגבלות משמעותיות מעבר לכך, אם בכלל. הבוקר ההתאחדות הקוסוברית הקפיאה את מכירת הכרטיסים למשחק ועד כה היא לא נפתחה מחדש.

מילוט ראשיצה נבחרת קוסובו לצד דור פרץ נבחרת ישראל. רויטרס
מילוט ראשיצה מול דור פרץ במפגש הקודם בין הנבחרות/רויטרס

בכל מקרה, קוסובו תגיע למשחק בסגל מלא, כולל השחקנים הבולטים של הנבחרת. ניצחון שלה יקרב אותה מרחק נקודה אחת בלבד מישראל שמדורגת במקום השלישי בבית, מתחת לשוויץ ורומניה.

לנבחרת ישראל מתוכנן מרתון של ארבעה משחקים ב-10 ימים, אחרי שחלק מהמשחקים נדחו בעקבות המלחמה בעזה. שלושה ימים אחרי קוסובו, תפגוש ישראל את שוויץ ועד ה-21 בחודש תתמודד גם מול רומניה ואנדורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully