וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן דפורטיבו לשעבר נזכר: "אוואט ומונואה הרסו את חדר ההלבשה"

מיגל אנחל לוטינה חזר לעימות האלים ב-2008: "קראתי מה אוואט אמר לתקשורת ופתאום קראו לי: 'תגיע מהר, הם הולכים מכות'"

תקציר ה-2:3 של אנטליאספור על בשיקטאש, שגיב יחזקאל עם צמד ובישול/ספורט1

המאמן הספרדי הוותיק, מיגל אנחל לוטינה, התראיין במולדתו והעלה זכרונות מארבע השנים שלו בדפורטיבו לה קורוניה (2007-2011). לוטינה בן ה-66 נזכר בין היתר גם בעימות האלים בינואר 2008, בין שני השוערים דודו אוואט וגוסטבו מונואה, שבמהלכו הישראלי נפגע בפניו.

אוואט היה השוער הראשון של דפור, אבל אחרי שורה של תוצאות לא טובות, לוטינה החליט לעשות שינוי. מונואה עמד בין הקורות מהמחזור ה-15 עד המחזור ה-18, אבל אחרי התבוסה 3:0 לאתלטיקו מדריד, אוואט אמר לתקשורת ש"זה לא הוגן שאני לא פותח". האורוגוואי כנראה רתח ויום לאחר מכן הגיע הפיצוץ.

לוטינה סיפר: "אוואט היה השוער הראשון, אבל הייתה תקופה בה הרגשתי שהוא קצת מתוח ועשיתי שינוי. הוא לא קיבל את זה יפה. ביום שישי היה אימון קל ופבריסיו קולוצ'יני ניגש ואמר לנו: 'אוואט אמר לתקשורת כמה דברים שמונואה לא אהב, תיזהרו איתם כי המצב קצת התחמם'. החלטנו שהם לא יתאמנו ביחד באותו יום".

לוטינה המשיך: "קראתי את מה שאוואט אמר ופתאום אחד מאנשי הצוות קרא לנו ואמר: 'הם הולכים מכות'. באותו רגע קיבלתי החלטה, אבל שמרתי אותה לעצמי עד סיום העונה. נאבקנו בתחתית וניצלנו מירידה בזכות סיבוב שני מצוין".

דודו אוואט במדי דפורטיבו לה קורוניה ב-2006. Denis Doyle, GettyImages
אוואט במדי לה קורוניה/GettyImages, Denis Doyle

ומה הייתה ההחלטה? בקיץ אוואט ומונואה קיבלו הודעות שהם לא בתכניות. הם בכל זאת נשארו, אבל לא לאורך זמן ובכל מקרה - בנפרד. הישראלי נגרע מהסגל עד שבינואר עבר למאיורקה, ומונואה מצא יעד חדש בקיץ הבא.

לוטינה הסביר: "כשהגיע הקיץ, התקשרתי לנשיא אוגוסטו ססאר לנדוירו וביקשתי ממנו להעיף את שניהם. הסברתי לו שחייבים לעשות את המהלך הזה כי הם פירקו את חדר ההלבשה. הדבר הכי גרוע זה חדר הלבשה מפורק. למזלי היו לי כמה קפטנים גדולים ששמרו על חדר ההלבשה בחצי העונה שהם עוד שיחקו ביחד אחרי המהומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully