וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת נחושה לעמוד ביעד: קבוצות ללא זרים יצטרכו לשחק כרגיל

7.11.2023 / 9:35

הלו"ז דוחק, אך במנהלת נחושים לחדש את הלאומית ב-17 בחודש ואת ליגת העל ב-25. פיקוד העורף יסייר באצטדיונים לפני שיאשר זאת

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

אחרי שהעבירו את כל החומרים לאישור האצטדיונים על ידי פיקוד העורף, במנהלת הליגות נחושים הבוקר (שלישי) לעמוד ביעדים שהציבו לעצמם ולהחזיר לפעילות את הליגה הלאומית ב-17 בחודש ואת ליגת העל ב-25 בחודש.

למרות שלא נותר עוד זמן רב לתאריך היעד, במנהלת רוצים להתניע את הכדורגל ולחזור לשגרת משחקים, כאשר הכדור נמצא אצל פיקוד העורף. כאמור, אתמול סיימו במנהלת להגיש את כל החומרים בנוגע לאצטדיונים, המרחבים המוגנים וכל הדברים הנלווים, ופיקוד העורף אמור לקיים סיורים בכל האצטדיונים בליגת העל ובליגה הלאומית כדי לתת להם אישור.

האצטדיון בקרית שמונה מחוץ לתחום, אבל במנהלת רוצים גם אישור לאצטדיון באשדוד שבשלב זה מסתמן כבעייתי, מאחר שהמרחב המוגן שבו יכול להכיל 30 אנשים בלבד.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. אודי ציטיאט
העיקר להחזיר את הכדורגל. ארז כלפון/אודי ציטיאט

כך או אחרת בכל הקשור לשחקנים זרים, במנהלת נצמדים גם הבוקר למה שנקבע בישיבת הדירקטוריון האחרונה, ולפיו גם קבוצות שיהיו ללא שחקנים זרים, יצטרכו לשחק. אפילו אם באופן תיאורטי יצטרכו להיערך משחקים בין קבוצות ללא זרים בכלל לבין קבוצות עם שישה זרים, המשחקים יערכו.

במנהלת לא רוצים להגיע למצב שבו הכדורגל הישראלי מושבת מפעילות אל תוך חודש דצמבר, ולכן השאיפה היא לעמוד בלוח הזמנים שנקבע. לכן המסר לקבוצות הוא לחזור להתאמן, להחזיר שחקנים זרים לארץ ולהתכונן למשחקים.

כאמור, הליגה הלאומית אמורה לחזור כבר ביום שישי הבא ובמנהלת מקווים לקבל מפיקוד העורף את ההיתרים לחזור לשחק עד יום ראשון-שני, כך שבעוד 10 ימים הקבוצות אמורות לחזור ולקיים משחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully