וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנדינג אוביישן אחרי 4:1? גם באנגליה מודים ש"לא היה דבר כזה"

התרנגולים הובסו על ידי צ'לסי ואיבדו את הפסגה אחרי "אחד המשחקים המשוגעים בתולדות הפרמיירליג", פוסטקוגלו מסביר מדוע המשיך לשחק התקפי גם ב-9 שחקנים, וגם גארי נוויל מסיר את הכובע

תקציר: טוטנהאם - צ'לסי 4:1/ספורט1

באנגליה כבר מגדירים את זה בתור "אחד המשחקים כי משוגעים בתולדות הפרמיירליג": חמישה שערים, שני מורחקים, בדיקות VAR ארוכות, שלושער וקבוצה אחת שהובסה - אבל יצאה עם המחמאות. בסופו של הערב טוטנהאם אמנם הובסה 4:1 על ידי צ'לסי ואיבדה את המקום הראשון, אבל ניצחה בקרב על דעת הקהל.

"לראשונה בחיי אני רואה קבוצה מובסת 4:1 ויורדת מהמגרש כשהאוהדים מריעים לה ונותנים לה סטנדינג אוביישן. לא זוכר דבר כזה. זה היה משחק משוגע, פשוט משוגע. מתחילתו ועד סופו", אמר גארי נוויל, שפירשן את המשחק ברשת "סקיי". "הקהל הריע, ובצדק. תשעת השחקנים שנותרו במגרש, שיחקו באומץ יוצא דופן. אלה חבריהם לקבוצה שהורחקו והפקירו אותם".

התרנגולים ראו את כריסטיאן רומרו ואת דסטיני אודוג'י מורחקים, ובכל זאת החזיקו מעמד במשך דקות ארוכות, כשהם ממשיכים לתקוף ולא נסוגים לאחור כפי שמתבקש לאור החיסרון המספרי. "זו הזהות שלנו. אנחנו משחקים כדורגל התקפי, ונשמור על זה כל עוד אני כאן. גם אם יורחקו לנו חמישה שחקנים, נמשיך לשחק באותה דרך", הסביר המאמן אנג' פוסטקוגלו.

סון יונג מין, טוטנהאם, עם מאמן צ'לסי מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
בערב כזה, כולם מנצחים. סון יונג מין עם פוצ'טינו בסיום/רויטרס

בסופו של דבר, בדקה ה-75 הסכר נפרץ, צ'לסי השלימה מהפך ועלתה ל-1:2, אבל טוטנהאם המשיכה ללכת קדימה וכמעט השיגה את השוויון. רק בתוספת הזמן צ'לסי ניצלה את ההימור של היריבה, והבקיעה את השערים שהבטיחו את הניצחון.

"זה מראה כמה חזקה הרוח שלנו, כמה אופי יש לנו", התגאה פוסטקוגלו, והודה: "40 שנה שאני רואה כדורגל, ואני בהחלט חושב שזה היה אחד המשחקים המהנים שיצא לי לחוות. משחקים כאלה הם מה שהופכים את הפרמיירליג לליגה הטובה בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully