וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרות מזויפים וחולצות ל"אדם ללא ערכים": מילאן מחכה לדונארומה

השוער האיטלקי שהיה אמור להיות "בופון" של הרוסונרי ישוב לראשונה לשחק מול ה"קורבה סוד" בסן סירו. על הנסיקה, הסוכן ששינה את התמונה, הבגידה ו"קבלת הפנים" שמצפה לו מחר (שלישי, 22:00)

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

לראשונה מאז שעזב את מילאן, ג'אנלואיג'י דונארומה ישוב מחר (שלישי, 22:00) לאצטדיון הסן סירו לשחק מול הקהל של הרוסונרי, הפעם עם אפודת השוער של פריז סן ז'רמן במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של ליגת האלופות. המארחת עדיין ללא ניצחון העונה במפעל היוקרתי ולא כבשה כבר 5 משחקים באירופה ברציפות, בעוד פ.ס.ז' נמצאת בראש טבלת בית ו', כאשר ניצחון מחר יוכל לקדם אותה משמעותית אל עבר הבטחת המקום בשמינית הגמר.

כאמור, מלבד קרב על שלוש נקודות חשובות עבור שתי הקבוצות, זאת תהיה החזרה של דונארומה למקום בו הוא הפך לשוער ברמות הגבוהות ביותר, כשכבר בגיל 16 ו-8 חודשים היה לשוער הצעיר ביותר לפתוח בין הקורות בהיסטוריה של הכדורגל האיטלקי. ההשוואה הצפויה והמובנת מאליה לג'יג'י בופון היא לא רק מהשם והיותו איטלקי, אלא גם שאת הבכורה שלו בנבחרת ערך כבר ב-2016 כשהחליף את השוער הוותיק שפרש הקיץ.

אוהדי מילאן. Giuseppe Bellini, GettyImages
מכינים "קבלת פנים" לשוער ש"סרח". ה"קורבה סוד" של מילאן/GettyImages, Giuseppe Bellini

דונארומה היה אמור להיות "הבופון" של מילאן, אבל כבר מ-2017, שנה לתוך החוזה הראשון שלו כשחקן בוגרים, סוכנו מינו ראיולה פיתה אותו למועדוני צמרת אחרים באירופה, דבר שגרם לשוער הצעיר לעשות צרות מול ההנהלה, הצוות המקצועי, ובעיקר להכעיס את ה"קורבה סוד" - ארגון האולטראס של אוהדי מילאן. דונארומה המשיך לעמוד בין הקורות בסן סירו עד קיץ 2021, כשבשנתו האחרונה במועדון, הוא הרתיח עוד יותר את ההנהלה והארגון שדרש להיפטר ממנו ואף להוציא אותו מהסגל בחלק מהמשחקים כשהוא קושר למעבר ליובנטוס.

בסופו של דבר, דונארומה עזב לפריז סן ז'רמן, ומחר הוא צפוי ל"קבלת פנים" מה"קורבה סוד" שכבר הודיעו כי יהיו שטרות כסף מזויפים וחולצות עם הספרה 71 ביציעי הסן סירו, מספר שמתייחס ל"אדם ללא ערכים" במאפיה הנאפוליטנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוער מילאן, ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
חזרה ראשונה לסן סירו מול אוהדי מילאן. דונארומה/GettyImages

זה אמנם לא הביקור הראשון של דונארומה בסן סירו מאז עזב את מילאן, כאשר השוער האיטלקי כבר רשם מספר משחקים באצטדיון במדי נבחרת איטליה. כבר במשחקים הללו, הקהל הביתי שרק בוז וזרק חפצים אל עבר השוער שעזב את מילאן לטובת הכסף בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully