וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

48 לאמביד, 16 לאבדיה, פילדלפיה הביסה את וושינגטון

ה-MVP עשה ככל העולה על רוחו מול ההגנה הנרפית של הוויזארדס, שהובסו 146:128 וספגו הפסד רביעי ברציפות. הישראלי שהוסיף 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים שוב היה אחת מנקודות האור הבודדות

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

המגמות המנוגדות נמשכות: בזמן שוושינגטון הופכת לבשר תותחים ב-NBA, דני אבדיה נראה בתחילתה של עונת פריצה. הלילה (בין שני לשלישי) הוויזארדס ספגו הפסד רביעי ברציפות (מאזן 5:1) מפתיחת העונה לאחר שהובסו פעם נוספת, הפעם 146:128 בידי פילדלפיה בחוץ, במשחק בו ה-MVP ג'ואל אמביד עשה שמות בהגנה החלשה של האורחת, וסיים עם 48 נקודות (17 מ-25 מהשדה), 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים בשלושה רבעים בלבד.

מבחינה אישית, אבדיה שוב תרם את שלו. הוא הגיע לספרות כפולות משחק חמישי ברציפות וסיים עם 16 נקודות (5 מ-8 מהשדה, 2 מ-4 מהשלוש, 4 מ-4 מהעונשין) לצד 6 אסיסטים, 5 ריבאונדים וחטיפה. מתחילת העונה מציג אבדיה גרסה התקפית משופרת ומעמיד ממוצעים של 13.7 נקודות, 5.7 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים ו-1.2 חטיפות, והכל באחוזי קליעה מרשימים (56.9% מהשדה ו-50% מהשלוש).

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול דיאנטוני מלטון, פילדלפיה סיקסרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
עוד ערב מרשים, עוד תבוסה. אבדיה/GettyImages, Tim Nwachukwu
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
קלי קלות. אמביד חוגג/רויטרס

וושינגטון ואבדיה עוד נראו תחרותיים בדקות הראשונות, אבל אמביד החל לשלוט בעניינים ופילי נטלה את ההובלה לקראת סיום הרבע הפותח. לקראת המחצית, ההצגה של אמביד נמשכה והסיקסרס ירדו להפסקה ביתרון 17.

הרבע שלישי היה כל כולו ג'ואל אמביד. במהלכו הוא קלע 29 נקודות עם 100 אחוז מהשדה, כששחקני הפנים של וושינגטון בקושי טורחים להפריע. ביתרון תפח עוד יותר, אמביד ירד למנוחה על הספסל וגם אבדיה לא היה על הפרקט בדקות הגארבג' טיים האחרונות.

מלבד אמביד, גם טייריס מקסי נהנה מול האין-הגנה של האורחת וסיים עם 22 נקודות ו-11 אסיסטים, בעוד טוביאס האריס מסיים עם 18, ופילי רושמת ניצחון חמישי ברציפות, בדרך למאזן 1:5 מתחילת העונה, כולל 0:4 במשחקי בית.

קייל קוזמה שוב הוביל את רשימת הקלעים של המפסידה עם 28, וג'ורדן פול הוסיף 23 ו-6 אסיסטים. הוויזארדס שטרם רשמו ניצחון חוץ העונה, ינסו להשיג אותו במשחק הבא מול שארלוט בלילה שבין רביעי לחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully