וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבר האוטוביוגרפיה של מסי: "הוא יכול לשחק גם במונדיאל 2026"

העיתונאי גיאם בלאגה חשף כי בני משפחתו של הכוכב מאמינים גם כן שזו אפשרות, על אף שהפרעוש טען אחרת לאחר שזכה בגביע העולם בקטאר

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

ליאונל מסי הצהיר לפני פחות משנה בקטאר על כך שהוא לא רואה את עצמו משחק במונדיאל 2026 ושהוא מאמין שהוא יצפה בגביע העולם הבא בתור אוהד, אבל בסביבתו הקרובה יש עדיין מי שמאמינים שניתן יהיה לשנות את דעתו ולראות אותו גם על כר הדשא במונדיאל 2026 שייערך בארצות הברית, בקנדה ובמקסיקו.

גיאם בלאגה, שנחשב לאחד העיתונאים הקרובים למסי וידוע בעיקר בתור האוטוביוגרף של הפרעוש, סיפר היום (שני) על כך שלדעתו עדיין קיימת האפשרות שמסי ישחק בגביע העולם בעוד פחות משלוש שנים. בקיץ הקרוב יחגוג מסי את יום הולדתו ה-37, אבל נראה כי העובדה שהוא משחק כיום בארצות הברית ומפגין יכולת גבוהה ב-MLS ובמשחקי נבחרת ארגנטינה, מאפשרת לו להאמין ולקוות שיוכל לעמוד לרשות ארגנטינה כשהיא תנסה להגן על תוארה בגביע העולם הבא.

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
נראה את מסי גם במונדיאל ב-2026, למרות הכל?/רויטרס

"מסי יכול לשחק במונדיאל נוסף, זו דעתי ודעתם של חברי משפחה של מסי שמאמינים ומקווים", אמר בלאגה ובכך נתן תקווה רבים שמסי לא יסיים את דרכו במדי נבחרת ארגנטינה אחרי הקופה אמריקה בקיץ הקרוב, גם שם תנסה ארגנטינה להגן על תוארה.

בלאגה חשף בנוסף כי אם פריז סן ז'רמן לא הייתה מתעכבת בבחירת המאמן ומודיעה קודם לכן על מינויו של לואיס אנריקה, ייתכן שמסי היה חוזר בו מהחלטתו ומאריך חוזה בעיר האורות. לאחרונה מסי הכחיש כי הסיבה לעזיבה הייתה שמשפחתו וילדיו בפרט לא רצו לחיות בפריז, כפי שפורסם בשעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully