וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המשחק של קוסובו מול ישראל: נדחה משחקה של מאיורקה בליגה

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 13:44

ההתאחדות הספרדית נענתה לבקשת מאיורקה, שמוריצ'י כוכבה הגדול ישחק עם קוסובו במקביל למועד המקורי של משחק הליגה שלה מול קאדיס (12.11)

ניב דברת ריאיון עם אליסון שוער ליברפול אחרי המשחק מול לוטון/ספורט 1, ניב דברת

ודאט מוריצ'י הוא השחקן הכי חשוב של נבחרת קוסובו, שתארח בעוד פחות משבוע את ישראל במסגרת מוקדמות יורו 2024. אלא שהחלוץ הקוסוברי הוא גם אולי השחקן הכי חשוב של מאיורקה ולפיכך, בהתאחדות הספרדית החליטו ללכת לקראת הקבוצה ולדחות את משחק הליגה שלה מול קאדיס, שהיה אמור להיערך גם כן באותו תאריך ביום ראשון הקרוב (12.11)

כידוע, תאריך המשחק נגד קוסובו שונה בגלל האילוצים של של ישראל והמלחמה בעזה. מאחר שלא מדובר בתאריך רשמי של חלון למשחקי נבחרות, ולמעשה הליגות באירופה פעילות באותו סוף שבוע, אופ"א הבהירה שהחובה לשחרר שחקנים תוגבל למקסימום של שחקן אחד לקבוצה, כשהשחרור יחול רק יומיים לפני המשחק בין הנבחרות.

ודאט מוריצ'י שחקן נבחרת קוסובו חוגג שער. רויטרס
נקווה שלא יבקיע גם ביום ראשון. מוריצ'י/רויטרס

המשחק מול קאדיס הוא קריטי למאיורקה, שנאבקה עמה בתחתית הליגה. מוריצ'י הוא מלך שערי מאיורקה עם ארבעה כיבושים ושני בישולים, כשבשנה שעברה הוא חווה עונת שיא עם 15 שערי ליגה, הרחק מהבא אחריו שכבש שישה שערים. כעת נותר רק לקוות שמוריצ'י ישבות מכיבושים ביום ראשון מול ההגנה של נבחרת ישראל, שחולמת על העפלה היסטורית לטורניר היורו. אגב, מועד חדש למשחק של מאיורקה מול קאדיס טרם נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully