וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי מייעץ לוויניסיוס לשנות גישה, אם הוא רוצה לקבל יותר הכרה"

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 13:08

קרלס פויול, בלם העבר האגדי של ברצלונה, התייחס להסתבכויות האחרונות של כוכב ריאל מדריד: "אין עוררין לגבי היכולת, אבל הגישה בעייתית"

תקציר: פיורנטינה - יובנטוס 1:0/ספורט1

אין עוררין על היכולת של ויניסיוס, שהפך בריאל מדריד לאחד הכוכבים הגדולים בעולם. אלא שלצד היכולת הנהדרת על כר הדשא, הברזילאי מרבה להסתבך בתקריות עם שחקנים יריבים וגם טוען ושוב ושוב לגזענות נגדו. במשחק אמש שבו הבלאנקוס מעדו עם 0:0 נגד ראיו וייקאנו, ויניסיוס התעמת עם דימיטרייבסקי שוער ראיו וגם "הזמין" אותו להתעמת עמו מחוץ לאצטדיון.

היום (שני) מי שהתייחס לשחקן הברזילאי היה לא אחר מאשר קרלס פויול, בלמה האגדי של ברצלונה לשעבר, שחקן שעל האישיות שלו לא היתה מחלוקת. "ויניסיוס הוא שחקן גדול, שחקן שעושה את ההבדל ואני ממש מעריך את היכולת שלו על המגרש", אמר פויול, אך הוסיף: "הייתי מייעץ לו כקולגה שישנה את הגישה שלו אם הוא רוצה לקבל יותר הכרה. אם אדבר איתו, אגיד לו מה אני חושב עליו".

ליאונל מסי עם קפטן ברצלונה לשעבר קרלס פויול. GettyImages
"הייתי ממליץ לוויניסיוס לשנות גישה". פויול עם מסי/GettyImages

אחרי שהציג יכולת שיא בעונה שעברה, המספרים של ויניסיוס קצת ירדו השנה וב-11 משחקי ליגה הוא סיפק רק 3 שערים ו-3 בישולים כשמי שנושא בעול ההתקפי הוא בעיקר ג'וד בלינגהאם.

פויול התייחס גם לקלאסיקו בשבוע שעבר ולמונולוג של אילקאיי גונדואן, שדיבר על כך שהוא מאוכזב מכך שהשחקנים לא נראו עצובים או בהלם בעקבות ההפסד: "הוא ביטא את מה שהוא הרגיש באותו הרגע. את התסכול שלו. אני חושב שברצלונה שיחקה טוב והתוצאה לא שיקפה. אני בטוח שכל הצוות המקצועי היה מאוד מתוסכל אחרי הקלאסיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully