וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה האירופית תימשך? בסרביה מסמנים את משחק המפתח של בכר

בתקשורת הסרבית הודו - לשמינית גמר ליגת האלופות הכוכב האדום כבר לא תגיע, ולכן העיניים למפגש הגורלי מול יאנג בויז בעוד כשלושה שבועות: "תיקו אמור להספיק להבטחת המקום השלישי". יש סיבות לאופטימיות - אבל הן לא קשורות ליכולת של אלופת סרביה

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - ראדניק סורדוליצה 1:3/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד רחוקה מלהציג יכולת משכנעת והדיבורים על עתידו של ברק בכר לא פוסקים. מחר (שלישי, 22:00) תהיה לו ולקבוצתו הזדמנות אחרונה להשאיר את חלום ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות בחיים, כשיארחו את ר.ב. לייפציג. ערב המחזור הרביעי במפעל מדורגת הכוכב במקום השלישי עם נקודה בלבד - כמו יאנג בויז הרביעית - כשלגרמנים 6 נקודות במקום השני.

החלומות על שמינית הגמר נראים כמובן מופרכים, בעיקר בהתחשב ביכולת שמציגה הכוכב בשבועות האחרונים, ולכן עוסקים בסרביה בקרב האמיתי של בכר ושחקניו - המאבק על המקום השלישי, שמוביל לשלבי ההכרעה של הליגה האירופית, ובפרט במשחק הגורלי בשוויץ בעוד כשלושה שבועות.

"בהתבסס על הסיבוב הראשון בליגת האלופות, הכוכב קרובה יותר לשוויצרים", ניתחו בתקשורת הסרבית. "כרגע לשתיהן אותה כמות נקודות והפרש שערים זהה (8:4). תיקו בברן אמור להספיק לבכר כדי להגיע לליגה האירופית, כי הכוכב תארח את סיטי ולייפציג, בעוד יאנג בויז תפגוש אותם בחוץ. אסור לשלול הפתעה בכל אחד מהצדדים, אבל לשוויצרים יש משימה קשה יותר והם ינסו להפסיד בהפרשים נמוכים יותר מהכוכב".

עוד נטען כי "בינתיים, עדיין לא היה ניצחון מאוד משכנע בבית הזה, אבל הסטטיסטיקה אמורה להתיישר, בעיקר כשיש פה את ארלינג הולאנד. טוב שהכוכב פוגשת את לייפציג בבית, בעוד יאנג בויז תתארח אצל סיטי, שתנסה להבטיח את המקום הראשון כדי לא להיגרר לחישובים. נגד הכוכב פפ גווארדיולה עשוי להעניק לכוכבים שלו מנוחה ולהציב שחקנים צעירים בהרכב".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
כל משחק גורלי. בכר/GettyImages

גם מועד המשחק הגורלי מול יאנג בויז - בעוד כשלושה שבועות - משחק לטובת בכר, כך נכתב: "זה ייתן למאמן וקבוצתו לשפר את היכולת ולהכניס אותם לתלם. בכר ושחקניו חייבים לעשות הכל כדי להיות מוכנים לשלושת הקרבות האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully