וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר של מכבי תל אביב בכדורסל נפרץ על ידי תומכי חמאס

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 1:14

האקרים השתלטו על האתר של אלופת המדינה במטרה להביע תמיכה בפלסטינים, האתר שב לפעול לאחר זמן קצר. וגם: היוזמה של בעלי הפועל חדרה והסיוע של הפועל תל אביב

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

המלחמה בעזה נמשכת כל העת והאירועים משפיעים כמובן גם על עולם הספורט הישראלי. אנחנו מדווחים לכם כאן על כל ההתפתחויות היומיות בעקבות המלחמה וכמובן גם על המחוות השונות.

האתר של מכבי תל אביב נפרץ. צילום מסך, אתר רשמי
כך נראה עמוד הבית באתר של מכבי תל אביב בכדורסל/אתר רשמי, צילום מסך

00:00: מי שניסה להיכנס לאתר של קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל, גילה תמיכה בחמאס. מסתבר כי האקרים השתלטו על האתר, העלו תמונות של ארגון חמאס וכתבו "עזה לעולמים, אתם נדפקתם". אחרי מספר דקות האתר נפל ולא ניתן היה להיכנס אליו, ובסופו של דבר חזר לפעול.

20:10: יוסי מאור, בעלי הפועל חדרה, יוצא מאז פתיחת המלחמה, בליווי קבוצת חברים בעלי עסקים, לבסיסים ולמוצבים של צה"ל ברחבי הארץ על מנת לפנק את החיילים בארוחת המבורגרים. אתמול התלווה למאור חבר הנהלת הקבוצה ושחקן העבר מלכיאל סוחר, והחבורה יצאה למחנה יפתח בצפון, על מנת לספק כ-1,000 המבורגרים לחיילי גולני וצנחנים. בעל כורחם, מצאו עצמם מאור, סוחר והחבורה תחת אש במהלך הפצצות לכיוון הצפון. ההמבורגרים ננטשו לטובת שהייה קצרה במקלטים, אולם לאחר מכן, כאשר השקט שב לגזרה, הארוחה הושלמה בהצלחה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יוסי מאור, בעלי הפועל חדרה ושחקן העבר מלכיאל סוחר, מתגייסים למען חיילי צה"ל. הפועל חדרה, אתר רשמי
המבורגרים תחת אש למען החיילים בצפון/אתר רשמי, הפועל חדרה

18:11: הפועל תל אביב בכדורסל העלתה לרשתות החברתיות פוסט ובו פרסמה קישור לחנות אינטרנטית בה ניתן לרכוש חלוצות עם שמות ותמונות ההרוגים, הנרצחים, החטופים והנעדרים מאוהדי הקבוצה, כשכל ההכנסות מרכישת החולצות יועברו למטה משפחות החטופים.

אירוע להחזרת אופיר צרפתי. מטה אופיר צרפתי, אתר רשמי
אירוע להחזרת אופיר צרפתי/אתר רשמי, מטה אופיר צרפתי

17:05: אופיר צרפתי נפצע ונחטף בחגיגות יום הולדתו ה-27 במסיבת נובה, הציל את כל מי שיכול היה ואת זוגתו, עלה על רכב חילוץ אחר, נפצע ונחטף לרצועת עזה. בשישי הקרוב יתקיים אירוע פוצ'יבולי למענו בהשתתפות שחקני כדורגל ושחקנים מעולם הפוצ'יבולי. מוזמנים להגיע, לתרום, לצפות ולשחק.

קפטן הפועל חיפה דור מלול מבקר את אוהד הקבוצה מתן בן ארי שנפגע ממחבלי חמאס. הפועל חיפה, אתר רשמי
ביקור מרגש וחשוב. מלול עם בן ארי/אתר רשמי, הפועל חיפה

16:30: גילי ורמוט, חנן ממן, ניר דוידוביץ', רן בן שמעון, רפי כהן ואברהם אבוקרט יהיו בין כוכבי העבר שיגיעו ביום רביעי הקרוב (8.11) לשמח את ילדי משפחות המפונים שהגיעו לחיפה וישתתפו במשחק ראווה במגרשי "אגריטק". המשחק, שייחל בשעה 17:30, יתקיים בהפקה משותפת של רשות הספורט העירונית, מרכז הספורט העירוני - "גלי חיפה", "החברה הכלכלית לחיפה", מכללת "אתגר" ואיגוד מאמני הכדורגל בישראל. הקהל מוזמן לבוא לעודד את השחקנים ואת משפחות המפונים.

15:15: דור מלול, קפטן הפועל חיפה, הגיע לביקור מרגש אצל אוהד הקבוצה מתן בן ארי שנפצע מירי מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר. בן ארי, חייל מילואים בן 33, היה בדרכו לגיוס בבסיס באזור עוטף עזה ונורה על ידי מחבלי חמאס. בן ארי נפגע מצרור יריות בפלג גופו התחתון וניצל בנס ממוות. מלול ונציג ההנהלה דורון אוסידון העניקו למתן את חולצת המאה של הפועל חיפה ועליה חתימות השחקנים ואת צעיף המאה ואיחלו לו בשם הבעלים יואב כץ, הצוות ואוהדי הקבוצה החלמה מהירה. כמו כן מתן הוזמן להיות להתארח ביציע ה-VIP במשחק בית של הקבוצה לכשיחודשו משחקי הליגה עם אוהדים.

14:55: פוליטיקאי אמריקאי נזרק ממשחק פוטבול, לאחר שתלה דגל ישראל בתא הצפייה שלו. מדובר בג'ורג' נורקרוס בן ה-67, שהתעמת עם מאטחים בסוויטה שלו במהלך המשחק בין פילדלפיה ודאלאס, בשל דגל שהורכב בחציו מדגל ישראל ובחציו השני מדגל ארצות הברית - הפרה של נהלי האבטחה באולם של האיגלס, כך טענו אנשי המועדון.

14:12: איגוד הכדורסל אישר את המלצת מנהלת הליגה הלאומית - לפתוח את העונה ללא זרים באולמות נייטרליים. הליגה צפויה להתחיל ב-28 בנובמבר. ועדת הליגה והגביע, שהורחבה לתשעה חברים, תביא להנהלה מתווה לפתיחת העונה, כשהמטרה היא לשחק החל ב-3.12 לפי הנחיות פיקוד העורף באזורים השונים.

13:02: חברת יס הודיעה כי תפתח לצפייה ללא עלות את כל ערוצי ספורט 1 בכל בסיסי צה"ל והמלונות ברחבי הארץ בהם מתאכסנים מפונים מהצפון ומהדרום המחוברים לשירות. עוד הודיעה החברה כי החל ממחר תפתח ללקוחותיה המנויים לחבילת ספורט 1 את ערוצי ספורט "טו גו" המשודרים במובייל, לצפייה ללא עלות.

12:25: חדשות טובות להפועל חולון. הקבוצה הישראלית היתה אמורה להתארח מחר בטורקיה אצל בורסאספור במסגרת המחזור השני בליגת האלופות. אלא שבשל ההגבלות הבטחוניות ואזהרת המל"ל לגבי כניסת ישראלים למדינה המוסלמית וגם בעקבות דרישות הטורקים בעצמם, בפיב"א החליטו לדחות את המשחק הזה ל-29.11, בתקווה שעד אז המלחמה תסתיים וחולון תוכל להיכנס ללא בעיות למדינה עם כל הצוות שלה.

עדיין בארץ. ויטור

12:15: אחרי שכיכב עם צמד ובישול ב-2:3 של אנטליאספור על בשיקטאש, שגיב יחזקאל כתב פוסט מרגש באינסטגרם שבו הוא כתב: "בכל שנייה של המשחק חשבתי רק איך אני משמח את המדינה שלי", אמר יחזקאל. "אני שמח שהשם נתן לי את הזכות לעשות את זה אתמול ובאמת לתת אולי איזה רגע של נחת בתוך כל המצב הזה. מאחל לנו לצאת חזקים, מאוחדים ומנצחים!" חברו לאנטליאספור רמזי ספורי הגיב וכתב: "בראבו, פרטנר שלי". לידיעה המלאה

12:00: למרות שהיתה לו אפשרות להצטרף לנבחרת ישראל בקוסובו, מיגל ויטור בחר להגיע אמש לארץ. הבוקר הגיע למתחם הבית האדום כדי לפגוש את חבריו לחדר ההלבשה, אנשי הצוות המקצועי ועובדי המועדון ואף ערך אימון עם מאמן הכושר, מיכאל ברוש. מחר מיגל יצטרף לשחקני נבחרת ישראל לקראת הטיסה לקוסובו שתתחיל את רצף המשחקים שיקבע האם הנבחרת תעפיל ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully